Bjarne Rosenstrøm Skrevet Februar 18, 2021 Del Skrevet Februar 18, 2021 Er det noen som klarer å se hva min farfar har skrevet i dagboken sin der spørsmålstegnet er: ".....kjøpte melk og spiste aftens. Nu har vi slått oss ned på en høide hvor vi ser landeveien og en stor mengde gårder under oss. Jeg skal nu lappe buksa, ...? og så drar vi av sted til Kristiansand for alvor og der er vi vel i morgen en....." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Kvalem Vesterås Skrevet Februar 18, 2021 Del Skrevet Februar 18, 2021 "barbera" Richard Johan Natvig og Bjarne Rosenstrøm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Februar 18, 2021 Del Skrevet Februar 18, 2021 barbera ? Bjarne Rosenstrøm og Werner Kvalem Vesterås reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne Rosenstrøm Skrevet Februar 18, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 18, 2021 Takk for raske svar. Det ordet har plaget meg en stund nu! Richard Johan Natvig og Werner Kvalem Vesterås reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Februar 18, 2021 Del Skrevet Februar 18, 2021 Dei 2 siste orda: ...morgen for Bjarne Rosenstrøm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne Rosenstrøm Skrevet Februar 18, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 18, 2021 8 minutter siden, Gunnar Sigdestad skrev: Dei 2 siste orda: ...morgen for Takk for den, jeg ser nu at jeg skrev feil der. Gunnar Sigdestad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå