Linn Marie Andresen Skrevet Februar 20, 2021 Del Skrevet Februar 20, 2021 Hei, trenger hjelp til Ä tyde fÞlgende pÄ HÄkon Haraldsen og Anne Marie Pedersen sitt ekteskap: - Brudgommens borgerlige stilling og bopel - NÄr og hvor komfirmert - Brudgommens far og brudens far - Foreldrenes navn og bopel Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Anfinn Bernaas Skrevet Februar 20, 2021 Del Skrevet Februar 20, 2021 Det er i alles interesse at vi brukarar har bÄde for- og etternamn med i visingsnamnet, slik det ogsÄ gÄr fram av reglane ved registrering. Rettleiing for korleis endre visingsnamn:  https://www.digitalarkivet.no/content/change-display-name  Det ser elles ut som: verkstedarbeider   OnsÞy   Vestre Aker      snekker Harald Johannesen   Moss? Holli/Helli? Hovin  hushjelp Holli/Helli? Hovin    LÞten      LÞten      forpakter Peder Andreassen   LÞten  Mekaniker Kristian NygÄrd og hustru Karen Lovise NygÄrd   Holli/Helli? Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Anfinn Bernaas Skrevet Februar 20, 2021 Del Skrevet Februar 20, 2021 Klikk pÄ symbolet for "Kopier kildeinformasjon til utklippstavle" nÄr du har den aktuelle protokollsida oppe, og lim dette inn i innlegget du lagar. Da kan ein skalere biletet etter behov, og det kjem dessutan fram kor i protokollen og kor i landet denne innfÞrsla hÞyrer heime. Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Linn Marie Andresen Skrevet Februar 21, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 21, 2021 Tusen takk for hjelpen đđ Da har jeg endret pĂ„ visningsnavnet (for det hadde jeg ikke fĂ„tt med meg, beklager). Og jeg skal huske til neste gang Ă„ kopiere kildeinformasjon til utklippstavle). Takker for alle tipsđ Anfinn Bernaas reagerte pĂ„ dette 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for Ă„ kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nÄ