Lady Barbara Skrevet Februar 25, 2021 Del Skrevet Februar 25, 2021 Søker etter Ellen Trondsen kode navn Lady Barbara/ var medlem av Oslo gjengen. Max Manus og Co. Hun bodde i kirkeveien på Majorstua. Jeg er i familie med Ellen. Hun var tanta til bestepappa. Brødrene hennes og faren hennes satte på Grini fra 43 til krigens slutt.. sabotasje osv.. Mvh kristian Solberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet Februar 25, 2021 Del Skrevet Februar 25, 2021 Vi ber alle brukere om å ha både for- og etternavn med i visningsnavnet sitt. Bruksanvisning for hvordan forandre visningsnavn: https://www.digitalarkivet.no/content/change-display-name Vi kan gjøre enkle oppslag i spesifisert materiale ved skjemabestilling, men har dessverre ikke kapasitet til å drive generell innsamling av opplysninger om en person fra arkivene. I lenka under kan du lese om hva som finnes om diverse foreteelser som folk foretok seg under krigen: https://www.arkivverket.no/utforsk-arkivene/andre-verdenskrig/han-far-var-med-pa-noe-under-krigen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein.S Skrevet Februar 10, 2023 Del Skrevet Februar 10, 2023 På 25.2.2021 den 10.47, Lady Barbara skrev: Søker etter Ellen Trondsen kode navn Lady Barbara/ var medlem av Oslo gjengen. Max Manus og Co. Hun bodde i kirkeveien på Majorstua. Jeg er i familie med Ellen. Hun var tanta til bestepappa. Brødrene hennes og faren hennes satte på Grini fra 43 til krigens slutt.. sabotasje osv.. Mvh kristian Solberg Hei Kristian. Kom tilfeldig over denne etterlysning men Lady Barbara Ellen var min grandtante. Jeg var mye sammen med henne og Thorleif og min farmor Signe. Min far overtok leiligheten etter Ellen. Hun hadde ingen barn men min far ble nok en av hennes savnede. Ta kontakt så har vi masse og prate om. Er selv søken etter min slekt. Er på FB og messenger så send inn. Hilsen Stein Gunnar Skjetne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå