Beate Tollefsen Skrevet Februar 27, 2021 Del Skrevet Februar 27, 2021 Kan noen se hva Georg heter til mellomnavn? RA, Folketelling 1870 for 0101 Fredrikshald kjøpstad, 1870, s. 800 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/ft60044662000800 Hilsen Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsbjørg Susort Skrevet Februar 27, 2021 Del Skrevet Februar 27, 2021 Heildus? Beate Tollefsen og Even Stormoen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 27, 2021 Del Skrevet Februar 27, 2021 Det fant du ‹inngangen›! Se på hvordan Halvorsen er skrevet, fars partonym to innførsler over. H-en har en ekstra ‹schvung› som får den til å se ut som en egen bokstav. Hvis vi legger det til grunn vil Georg hete Hildus. Som faktisk er et fornavn. Google. Har sittet og vridd hode og øyne en stund nå. Takk, Åsbjørg! 🙂 Mvh Åsbjørg Susort og Beate Tollefsen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsbjørg Susort Skrevet Februar 27, 2021 Del Skrevet Februar 27, 2021 Fristande å sei "helledussen" nå 😄 Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate Tollefsen Skrevet Februar 28, 2021 Forfatter Del Skrevet Februar 28, 2021 Beklager at jeg glemmer å logge ut. Nå forsvant akkurat sola så nå greier jeg å lese skrift med dårlig blekk, telleren måtte nok spare på blekket. Er litt treg som vanlig, men blir det Heildus? Hilsen Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Februar 28, 2021 Del Skrevet Februar 28, 2021 Jeg ville satset på Hildus. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå