Per Leo Nilsson Skrevet Mars 2, 2021 Del Skrevet Mars 2, 2021 Min profilbild har blivit borta och mitt namn ändrat och all mina inlägg är borta vad har jag gjort för fel, ser att det är tillagt mitt andra namn Leo , förut var det bara Per Nilsson och istället för bilden bara ett P Hälsning Per Nilsson Jag la bara in min nya epost leoper.nilsson@gmail.com istället för den gamla perleo.nilsson@swipnet.se som har försvunnit och går ej att använda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Stokke Skrevet Mars 2, 2021 Del Skrevet Mars 2, 2021 Er dette deg? https://forum.arkivverket.no/profile/1394-per-nilsson/content/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Leo Nilsson Skrevet Mars 2, 2021 Forfatter Del Skrevet Mars 2, 2021 Ja det är helt rätt, hur får jag detta tillbaka?? Hälsning Per Nilsson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Stokke Skrevet Mars 3, 2021 Del Skrevet Mars 3, 2021 11 hours ago, Per Leo Nilsson said: Ja det är helt rätt, hur får jag detta tillbaka?? ?????????? Er brukernavnet ditt lik espostadressen? Endret du i så fall brukernavnet da du fikk ny epostadresse? I så fall blir det vel oppfattet som om du opprettet en ny bruker - kanskje? Prøv da å logge deg inn med det gamle brukernavnet. Jeg vet ikke om dette er korrekt men du kan jo prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå