Oddgeir Fossli Skrevet Mars 8, 2021 Del Skrevet Mars 8, 2021 Just now, Per Jarle Kvenild said: her er den...og tenker kanskje at det er wallace som er grunn til at de er gravlagt på arlington? Nei dette er en annen gren se hav som er skrevet om Loren: Gravesite Details Interment date 3-14-2000. LT US Navy. Veteran Service Dates from 07-06-1943 to 10-13-1953. Information extracted from the National Cemetery Administration's National Gravesite Locator. http://www.cem.va.gov/ I tillegg hadde han denne posisjonen: United States Atomic Energy Commission - Wikipedia Atomic Energy Commission Commissioners Loren K. Olson : June 23, 1960 – June 30, 1962 Per Jarle Kvenild reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir Fossli Skrevet Mars 8, 2021 Del Skrevet Mars 8, 2021 Eller så fant jeg det som jeg mener er sønnen Duane: Fra Find a Grave Betty SKAGE Funeral: Lancaster, CA Grace Lutheran Church. Married 1951 Wallace SKAGE. Survived by husband, daughter, son and sister. Lived in many locations and finally moving to Lancaster, CA in 1962. Librarian at Sunnydale School in Lancaster. Attended Dakota State University. Sønnen Duane: Fødsel: Name: Duane W Skage Birth Date: 11 Jan 1966 Gender: Male Mother's Maiden Name: Nordquis Birth County: Los Angeles Vielse: Name: Duane Wallace Skage Spouse: Joy Kirstin Akos County of Marriage: Orange Marriage Date: 29 Apr 1995 Gender: Male Race: White Certificate: 049651 Source: Florida Department of Health Per Jarle Kvenild reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Jarle Kvenild Skrevet Mars 8, 2021 Forfatter Del Skrevet Mars 8, 2021 2 minutter siden, Oddgeir Fossli skrev: Eller så fant jeg det som jeg mener er sønnen Duane: Fra Find a Grave Betty SKAGE Funeral: Lancaster, CA Grace Lutheran Church. Married 1951 Wallace SKAGE. Survived by husband, daughter, son and sister. Lived in many locations and finally moving to Lancaster, CA in 1962. Librarian at Sunnydale School in Lancaster. Attended Dakota State University. Sønnen Duane: Fødsel: Name: Duane W Skage Birth Date: 11 Jan 1966 Gender: Male Mother's Maiden Name: Nordquis Birth County: Los Angeles Vielse: Name: Duane Wallace Skage Spouse: Joy Kirstin Akos County of Marriage: Orange Marriage Date: 29 Apr 1995 Gender: Male Race: White Certificate: 049651 Source: Florida Department of Health er vel ikke så mye lengre man kan gå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir Fossli Skrevet Mars 8, 2021 Del Skrevet Mars 8, 2021 (endret) Hvor Duanne Skage har bodd: Name: Duane W Skage Birth Date: 11 Jan 1966 Address: 11 Rosy Finch Ln Residence Place: Laguna Hills, California, USA Zip Code: 92656-1857 Name: Duane W Skage[Duane Skage] Birth Date: 11 Jan 1966 Residence Date: 1995 Phone Number: 942-6900 Address: 11 Rosy Finch Ln Residence: Aliso Viejo, CA Postal Code: 92656-1857 Second Residence Date: 1993 Second Phone Number: 942-6900 Second Address: 11 Rosy Finch Ln Second Residence: Laguna Beach, CA Second Postal Code: 92656-1857 Third Phone Number: 942-6900 Third Address: 2801 E Avery Dr Apt E20 Third Residence: Palm Springs, CA Third Postal Code: 92264-8733 Fourth Residence Date: 1993 Fourth Phone Number: 942-6900 Fourth Address: PO Box 4199 Fourth Residence: Palm Springs, CA Fourth Postal Code: 92263-4199 Name: Duane Wallace Skage[Duane W. Skage] Birth Date: Jan 1966 Residence Date: 2008-2020 Address: 2188 Turkey Run Residence: Winter Park, Florida, USA Postal Code: 32789 Second Residence Date: 2019 Second Address: 9401 Turkey Lake Rd Second Residence: Orlando, Florida, USA Second Postal Code: 32819 Third Residence Date: 2008-2019 Third Address: 186 Rockefeller Dr Third Residence: Ormond Beach, Florida, USA Third Postal Code: 32176 Fourth Residence Date: 2003-2019 Fourth Address: 203 Carib Dr Fourth Residence: Ormond Beach, Florida, USA Fourth Postal Code: 32176 Endret Mars 8, 2021 av Oddgeir Fossli Per Jarle Kvenild reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir Fossli Skrevet Mars 8, 2021 Del Skrevet Mars 8, 2021 1 minute ago, Per Jarle Kvenild said: er vel ikke så mye lengre man kan gå.... Litt lengre, se bostedsaddresse i 2019, nå tar vel sosiale medier over, eller et søk på google. Dette kan være søsteren: Carol Lancaster Phone, Address, Criminal Records | TruthFinder CAROL LANCASTER Age66 years old GenderFemale Lived inLancaster, CA Emailca****@g****.com th****@v****.net do****@l****.net Phone(210) 273-XXXX, (661) 206-XXXX, (618) 244-XXXX, (661) 943-XXXX, (805) 943-XXXX, (661) 722-XXXX Possible AssociatesCarol Lancaster could have been associated with Ron Joe Eastin, Duane Wallace Skage, and Wallace Vernon Skage. Per Jarle Kvenild reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Jarle Kvenild Skrevet Mars 8, 2021 Forfatter Del Skrevet Mars 8, 2021 4 minutter siden, Oddgeir Fossli skrev: Litt lengre, se bostedsaddresse i 2019, nå tar vel sosiale medier over, eller et søk på google. Dette kan være søsteren: Carol Lancaster Phone, Address, Criminal Records | TruthFinder CAROL LANCASTER Age66 years old GenderFemale Lived inLancaster, CA Emailca****@g****.com th****@v****.net do****@l****.net Phone(210) 273-XXXX, (661) 206-XXXX, (618) 244-XXXX, (661) 943-XXXX, (805) 943-XXXX, (661) 722-XXXX Possible AssociatesCarol Lancaster could have been associated with Ron Joe Eastin, Duane Wallace Skage, and Wallace Vernon Skage. jeg fant Duane på FACEBOOK...født samme år som meg...og min datters 4 ,menning...Wallace er min 3 Menning Oddgeir Fossli reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir Fossli Skrevet Mars 8, 2021 Del Skrevet Mars 8, 2021 (endret) Fikk flere treff til som jeg ikke klarer å åpne: Carol Eastin (D), 68 - Livermore, CA Background Report at ... https://www.mylife.com/carol-eastin/e197226438126 Summary: Carol Eastin's birthday is 02/29/1952 and is 68 years old. Right now, Carol Eastin lives in Livermore, CA. Other names that Carol uses includes Carol D Eastin. Carol has many family members and associates who include Jim Javier, Annya Eiroa, Franklin Sherer, Amy … Carol Eastin (L), 66 - Lancaster, CA Background Report at ... https://www.mylife.com/carol-eastin/e197206635090 FREE Background Report. Check Reputation Score for Carol Eastin in Lancaster, CA - View Criminal & Court Records | Photos | Address, Email & Phone Number | Personal Review | Income & Net Worth Betty Skage (J) - Lancaster, CA Background Report at ... https://www.mylife.com/betty-skage/e100419360910278 Associates: duane wallace skage, betty june skage, wallace vernon skage, carol l e eastin. Work: Add Info. School: Add Info. Summary: Right now, Betty Skage lives in Lancaster, CA. Betty J Skage are some of the alias or nicknames that Betty has used. Location: 2601 Dallin St, Lancaster, CA 93536 Duane Skage (Wallace), 54 - Winter Park, FL Background ... https://www.mylife.com/duane-skage/e771367235190 FREE Background Report. Check Reputation Score for Duane Skage in Winter Park, FL - View Criminal & Court Records | Photos | Address, Emails & Phone Numbers | Personal Review | Income & Net Worth Location: 2188 Turkey Run, Winter Park, FL 32789 Endret Mars 8, 2021 av Oddgeir Fossli Per Jarle Kvenild reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir Fossli Skrevet Mars 8, 2021 Del Skrevet Mars 8, 2021 1 minute ago, Per Jarle Kvenild said: jeg fant Duane på FACEBOOK...født samme år som meg...og min datters 4 ,menning...Wallace er min 3 Menning Flott!! Prøv det jeg tor er søsteren Carol Lancaster/Eastin også da fødselen henne i 1952 passer med vielsen til foreldrene i 1951. Per Jarle Kvenild reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Jarle Kvenild Skrevet Mars 8, 2021 Forfatter Del Skrevet Mars 8, 2021 1 minutt siden, Oddgeir Fossli skrev: Flott!! Prøv det jeg tor er søsteren Carol Lancaster/Eastin også da fødselen henne i 1952 passer med vielsen til foreldrene i 1951. knall morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir Fossli Skrevet Mars 8, 2021 Del Skrevet Mars 8, 2021 (endret) Jeg synes det er veldig morsomt som "slektsforsker" å klare å gjennopprette kontaken over Atlanteren, ihvertfall moro i dette tilfelle hvor sporene lot seg følge så godt opp til dagens etterkommere. Og kanskje kan det etablere kontakt mellom slektninger i Norge og USA og mellom slektninger i USA. Som jeg har skrevet i en annen tråd: Det er morsomt å klare å knekke en nøtt sin egen eller andres. Det være å opprette kontakt mellom amerikanere på leting etter sine norske aner og slektninger eller nordmenn som leter den andre veien. Og noen ganger er det skivebom og man rykker tilbake til start, men da har man eliminert en person/familie. Om letingen av emigranter vil jeg si det samme som Gerhard B. Naeseth (1913-1994) skrev i sin første bok om Norske immigranter til USA: Hvis alle kilder som amerikanske kirkebøker, gravsteder, offentlige registre, lokal historie, aviser, dagbøker og familie historier hadde vært perfekte, hvis de alle hadde vært komplette, hvis navnet alltid hadde vært det samme, hvis fødsels dato alltid hadde vært nedskrevet nøyaktig, hvis håndskriften alltid hadde vært tydelig og godt leselig, hvis det ikke hadde vært branner ville oppsporingen av utvandrerne/innvandrere vært relativt lett. Alle som har lett i kilder vet at det kan være svært vanskelig å finne enkelte noen ganger, det være i utlandet eller i Norge. De man leter etter er som forsvunnet fra jordens overflate. For de som ikke kjenner til Gerhard B. Naseth: Naeseth's genealogical work began in the mid-1950s at a family reunion in Minnesota, when he agreed to write up the history of the Naeseth-Fehn family. He self-published this work in 1956. Thirty years later he reworked and expanded it into two volumes and printed 150 copies. This work had gotten him interested in the 150 people who came to America on the same ship as his family. Eventually his project expanded to include the 18,000 Norwegian immigrants who came to America prior to the 1850 census. Naeseth completed the first of this five volume history of Norwegian immigrants to the United States in 1993. Subsequent volumes have been completed by Blaine Hedberg, Executive Director of the Norwegian-American Genealogical Center & Naeseth Library. Naeseth founded the Vesterheim Genealogical Center in 1974, working out of a temporary office at the University of Wisconsin library in Madison and slowly acquiring a vast collection of resources. By charging for genealogical research and selling annual memberships, Naeseth built the center into the hub of Norwegian genealogical research in America. By the early 1990s the center had its own building and a staff of professional researchers. Naeseth never accepted a salary while he built the center, living instead off his retirement income. Endret Mars 8, 2021 av Oddgeir Fossli skrivefeil Per Jarle Kvenild reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå