Inger Petterson Skrevet Mars 3, 2021 Del Skrevet Mars 3, 2021 Hei! I excelarket for kirkeboka jeg korrekturleser er det bare plass til 1 pårørende. Hva gjør jeg med den andre når det er oppgitt 2 pårørende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Hestetræet Skrevet Mars 5, 2021 Del Skrevet Mars 5, 2021 Lurt å legge ved en lenke til den aktuelle siden så er det lettere å se problemstillingen. I det excelarket jeg har korrekturlest er det plass til flere pårørende i kolonnene AA-AC, AL-AN. Mulig noen av feltetene i regnearket har skjulte felt? Arkivverket - Marianne Herfindal Johannessen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger Petterson Skrevet Mars 5, 2021 Forfatter Del Skrevet Mars 5, 2021 Hei! Det var skjulte kolonner i excelarket, burde jo tenkt på det og sjekket. Takk for hjelpen :) Arkivverket - Marianne Herfindal Johannessen og Rolf Hestetræet reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå