Inger Petterson Skrevet Mars 5, 2021 Del Skrevet Mars 5, 2021 Hei! 1. Er det noen som vet hva det står foran Mand på nr. 5? 2. Noen som kan tyde det som står på dødsårsak på nr. 11? https://media.digitalarkivet.no/view/285/1725/1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Mars 6, 2021 Del Skrevet Mars 6, 2021 (endret) 1: Sf, dvs. Søefin, altså, sjøsame. 2: døde som Følge af et ham bibragt Slag paa Vadsø. Gjerningsmanden Efraim Grønberg havde med et spidst Jerninstrument slaaet Hul i Hjerneskallen saa en Splint var trængt ind i Hjernen. Endret Mars 6, 2021 av Gunnar Sigdestad Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet Mars 6, 2021 Del Skrevet Mars 6, 2021 Når det gjeld 1 er spørsmålet kva som står etter Lille og før Mand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Mars 6, 2021 Del Skrevet Mars 6, 2021 Ad 1: Misforstod. 🙂 Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Mars 6, 2021 Del Skrevet Mars 6, 2021 Jeg leser det som Soug-Mand. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Marianne Herfindal Johannessen Skrevet Mars 8, 2021 Del Skrevet Mars 8, 2021 Spørsmål 1. Her står det: Foreg. Mand. altså ektemannen til avdød nr. 4 konen Anne Mikkelsdtr. Spørsmål 2: Er besvart av @Gunnar Sigdestad 🙂 Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Mars 8, 2021 Del Skrevet Mars 8, 2021 På 6.3.2021 den 13.13, Else B. Rustad skrev: Jeg leser det som Soug-Mand. Jeg tok forrykende feil...😆 Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger Petterson Skrevet Mars 8, 2021 Forfatter Del Skrevet Mars 8, 2021 Skal jeg sette Foreg. Mand på stiling/tittel? .. og sette han som pårørende til kona Anne Mikkelsd.? Mvh Inger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Marianne Herfindal Johannessen Skrevet Mars 9, 2021 Del Skrevet Mars 9, 2021 @Inger Petterson: Det kan du godt gjøre! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger Petterson Skrevet Mars 12, 2021 Forfatter Del Skrevet Mars 12, 2021 Tusen takk for hjelpen alle sammen! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå