Gå til innhold
Arkivverket

Nils Berger Kvalnes var fødd på Kvalnes på Andøy og døyde i 1982 i Trondheim. Han frakta frukt frå Vangsnes i Sogn til Nord-Noreg. ?

Rune Le
 Del

Recommended Posts

Nils Berger var født 29.04.1895. Gift to ganger, først med Ragna Fredrikke Nikolaisen (1894-1923), hun var fra borge i Lofoten, paret fikk ett barn. Så gifta han seg 31.10.1925 i Bergen med Alma Konstanse Vang fra Trondenes, hun var født i 1894. Nils Berger er nevnt som matros i 1918 og bestmann i 1923.

Endret av Johan I. Borgos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er omtalt som statslos da han giftet seg for tredje gang i Trondheim 13.11.1931

Her fra avisa Nidaros

8272D18D-2C02-4710-AB9D-7D39E348A526.jpeg

Endret av Matthias Kolberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Matthias Kolberg skrev:

Han er omtalt som statslos da han giftet seg for tredje gang i Trondheim 13.11.1931

Takk fra meg også! Det visste jeg ikke da jeg skreiv bygdeboka for Andøy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Johan I. Borgos. Eg nyttar det i ein lokalhistorisk artikkel og er overvelda over kor mange gode opplysningar eg har fått etter at eg la ut spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk atter ein gong for godt svar frå Matthias Kolberg. Kjempegreier. Eg ser denne karen var gift tre gonger, men han vart skild den eine gongen sidan denne kona levde til ho vart gamal. Men no har eg oversikt over arbeidet og dei tre konene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rune Le skrev:

Eg nyttar det i ein lokalhistorisk artikkel og er overvelda over kor mange gode opplysningar eg har fått etter at eg la ut spørsmålet mitt.

Har du foreldrene til Nils Berger? Fredrik Martin Nilssen og Anna Martine Pedersdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rune Le skrev:

Atter takk til Johan Burgos, då har eg nok til mitt føremål. Han var gift tre gonger denne karen og skild ein gong.

Eg veit ikkje om du las det, men Johan spurde deg om foreldra til Nils.

Lenke til kommentar
Del på andre sider