Gå til innhold
Arkivverket

Knut Nilsson Rønnei (1854-1909) - skreddar utvandra 1881 til Morris, MN - kvar vart det av sønene Nels og Conrad - ymse andre utfordringar?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er ein huslyd som eg hadde store vanskar med å følgja då eg freista finna dei att under ei vitjing i Morris, MN i 1982.  Noko har eg fått i ettertid frå eit oldebarn i NY, men det var lite ho visste om grandonklane sine, særleg Nels, Alfred og Conrad.  Og det er ikkje mykje eg etter fleire timers gransking gereier å finna no heller.  Eg har rett og slett råka «veggen», men vonar at andre auge ser betre enn mine?

Her følgjer eit oppdatert manuskript:

~~~~~~~~~~~~~ NB: Etter nye opplysningar er dette manuskriptet no erstatta av eit nytt i Innlegg #11 under!

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars E. Øyane skrev:

Conrad Stephen Nelson, f. i Stevens Co., Minn. 24.11.1888, d. i Minneapolis, Minn. 8.10.1932. 

##### (1909 in Missoula, MT – 1917 single laborer in Lyon Co., MN - 1932)

Conrad Nelson

in the Minnesota, U.S., Territorial and State Censuses, 1849-1905

Name: Conrad Nelson
Census Date: 7 Jun 1905
County: Stevens
Locality: Morris Ward 2
Birth Location: Minnesota
Estimated Birth Year: abt 1889
Race: White
Father's Birth Location: Norway
Mother's Birth Location: Norway
Line: 6
Roll: MNSC_157

https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?dbid=1058&h=3658712&indiv=try&o_vc=Record:OtherRecord&rhSource=7602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.ancestry.com/discoveryui-content/view/28384859:6061

Name: Conrad Nelson
Birth Year: abt 1889
Birthplace: Minnesota
Home in 1920: Janesville Ward 4, Rock, Wisconsin
Residence Date: 1920
Marital Status: Single
Father's Birthplace: Norway
Mother's Birthplace: Wisconsin
Able to Speak English: Yes
Occupation: Laborer
Industry: Factory
Employment Field: Wage or Salary
Able to read: Yes
Able to Write: Yes
Neighbors: View others on page
Household Members Age Relationship
Chas Rose 33 Head
Curtis Magor 33  
Arnold Lee 25  
Albert Titus 38  
Christian Jenson 34  
Pat Kelly 34  
C A Donel 56  
James O'Brien 47  
Thomas Baker 26  
Fred Evans 84  
Endret av Sven Hjortland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

???

https://www.findagrave.com/memorial/166656517/emil-nelson

Emil Nelson

BIRTH 27 Sep 1890
Minnesota, USA
DEATH 15 Jun 1951 (aged 60)
Madera County, California, USA
BURIAL Fresno, Fresno County, California, USA

EMIL NELSON—

Funeral services were held at 10 a. m. today for Emil Nelson in Jay Chapel with Rev. Chester Hill offlcating. Mrs. Mabel Oldham sang. Pallbearers were Clarence MewCumber, Arthur Belcher, Grover Mitchell, Virgil Gordon, W. S. Frye and H. Bucheneau.

Cremation followed in the Chapel of the Light, Fresno. Jay Mortuary in charge of arrangements.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:K9W5-2CP

Event Type: Census
Name: Emil Nelson
Sex: Male
Date: 1940
Place: Judicial Township 3, Madera, California, United States
Place (Original): California, Madera, Judicial Township 3, Madera
Marital Status: Married
Relationship to Head of Household: Head
Last Place of Residence: Same House
Birth Year (Estimated): 1891
Birthplace: Minnesota

Husstand Rolle Kjønn Alder Fødested
Emil Nelson Head M 49 Minnesota
Bertie Nelson Wife F 47 Texas
Mary Nelson Daughter F 18 California
Marjorie Nelson Daughter F 15 California
Thomas Wood Brother-in-law M 70 England
Edna Duering Roomer F 29 Nebraska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Grethe Flood said:
Marjorie Nelson Daughter F 15 California
Thomas Wood Brother-in-law M 70 England
Edna Duering Roomer F 29 Nebraska

Marjorie Rae Nelson

in the U.S., Social Security Applications and Claims Index, 1936-2007

Name:Marjorie Rae Nelson[Marjorie Rae Hughes][Marjorie Hughes]

Race:White

Birth Date:15 Mar 1922

Birth Place:Madera Mader, California

Death Date:10 Mar 2005

Father:Emil E Nelson

Mother:Bertie Raburn

SSN:558224978

Notes:Nov 1940: Name listed as MARJORIE RAE NELSON; Nov 1965: Name listed as MARJORIE RAE HUGHES; 17 Mar 2005: Name listed as MARJORIE R HUGHES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bertie Raburn

in the U.S., Newspapers.com Marriage Index, 1800s-1999

Name:Bertie Raburn

Residence Date:Abt 1917

Residence Place:Madera

Marriage Date:18 Jul 1917

Marriage Place:This City

Father:George W Raburn

Mother:Raburn

Spouse:Emil E Nelson

Siblings:Eftle Raburn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anton Hagelee skrev:

Bertie Raburn

in the U.S., Newspapers.com Marriage Index, 1800s-1999

Name:Bertie Raburn

Residence Date:Abt 1917

Residence Place:Madera

Marriage Date:18 Jul 1917

Marriage Place:This City

Father:George W Raburn

Mother:Raburn

Spouse:Emil E Nelson

Siblings:Eftle Raburn

De ble gift 11. juli 1917

https://www.newspapers.com/clip/73839835/bertie-raburn/

https://www.newspapers.com/clip/73839870/emil-nelson/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #11:

Hjarteleg takk til Sven, Grethe og Anton for fleire spennande og utfordrande innlegg!

Det var barnebarnet til Emil Nelson, Carol «Sandy» London i Eagle's Neck, NY (sjå liktalen etter Mary Nelson i Innlegg #9 over), eg i si tid (sist på 1990-talet) hadde kontakt med om denne huslyden, og ho lovde meg den gongen ho ville freista finna ut meir om brørne til bestefar sin, men eg høyrde aldri frå ho att, og sjølv om eg no finn eit telefonnummer på ho i telefonkatalogen, er telefonen «out of service», so eg veit ikkje å få tak i ho på ny...  Kanskje er ho på Fjesboki, om nokon nyttar ho?

Elles har tydeleg Bertie Nelson, f. Raburn ikkje noko mellomnamn(?), og vigselsstaden er jo komen fram ovanfor...

Med omsyn til Conrad Nelson, har eg tinga ein dødsattest for han, so får me i alle fall sjå om han hadde eit særskilt yrke.  Han var tydeleg ugift(?).

Eg har forresten frå 1982 ei beretning om at ein av desse brørne skal ha vore frisør av yrke; han var gift og hadde tre eller fire søner.  Om dette stemmer, må det ha vore eldste broren Nels Nelson, men eg tykkjer han er like vonlaus å finna som før!  Då Conrad døydde i Minnesota i 1932, budde Nels i Washington.  Pussig er det forresten at Emil Nelson gjekk under namnet «Nels» etter han busette seg i Madera, CA!

Eg har oppgradert manuskriptet frå Innlegg #1 på følgjande vis:

~~~~~~~~~~~~~~~ NB: Etter nye spennande opplysningar er dette manuskriptet no erstatta av eit nytt i Innlegg #13 under!

Ei ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne bipgrafien!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #13:

Hjarteleg takk til Sven for eit spennande innlegg!

Eg tolkar denne liktalen til at ho døydde heime i Long Beach, CA, son då er det spørsmålet løyst.

Elles har eg i dag motteke dødsattesten for Conrad Nelson, som gjer at me òg «avslutta» kapitlet som gjeld han...

Då manglar me berre opplysningar om eldste sonen Nels Nelson samt yngste barnet som ganske sikkert døydde kort etter fødsli!?

Her følgjer då eit oppdatert manuskript som erstattar manuskriptet i Innlegg #11:

~~~~~~~~~~~~~~~~

Knut Nilsson {Rønnei}, f. {i Luster} 3.2.1854,

Knute Nelson Runnie utvandra til Amerika i 1881 og gifte seg i Pope Co., Minn. 11.11.1884 med Anna Marie, kjend som Mary A. Homstad, ei dotter av husmannsdotteri Ingeborg Pedersdotter frå Li under Vigdalen (1838-1923).  Ho var f. i Vernon Co., Wis. 25.6.1862.  Knute Runnie var skreddar («tailor»), og han og Mary budde i Morris, Stevens Co., Minn. der Mary d. i barselseng 18.5.1898.  Knute Runnie d. same staden 10.10.1909.  Dei fekk sju born i lag:

a. Nels Nelson, f. i Stevens Co., Minn. 17.8.1885,

##### (1909 at Victoria, BC – 1932 in WA!)

b. Alfred Nelson, f. i Stevens Co., Minn. 25.12.1886, d. nær Bow, Wash. 5.3.1944.  Han gifte seg i Great Falls, Mont. 2.11.1925 med Dicy Margaret, kjend som Margaret McLeod, f. Hubbard, f. i Cook Co., Ill. 13.3.1893.  Ho d. i Long Beach, Cal. 27.6.1956.  Alfred og Margaret var nokre år rancharar («ranchers») nær Madera, Madera Co., Cal., men flytte kring 1931 til Sedro Woolley, Skagit Co., Wash. der Alfred livnærte seg som snikkar («carpenter»).  Dei fekk ikkje born i lag, men Margaret hadde tre born frå første ekteskapet sitt.

c. Conrad Stephen Nelson, f. i Stevens Co., Minn. 24.11.1888, d. i Minneapolis, Minn. 8.10.1932.  Conrad flytte i ung alder som arbeidar til Missoula, Missoula Co., MN, men budde sidan mellom anna i Sodus township, Lyon Co., Minn. og som fabrikkarbeidar i Janesville, Rock Co., Wis. til på 1920-talet vart restaurantarbeidar («restaurant worker») i Minneapolis, Hennepin Co., Minn.  Han var ugift.

d. Emil Orvin Nelson, f. i Stevens Co., Minn. 18.9.1890, d. i Madera, Cal. 15.6.1951.  Emil flytte i ung alder med eldste broren Nels til Victoria, B.C. og arbeidde òg ei tid som frisør («barber») på handelsskip mellom Amerika og Aust-Asia, men gifte seg i Madera, Cal. 11.7.1917 med Bertie Raburn, f. i Fannin Co., Tx. 10.12.1892.  Ho d. i Madera, Cal. 8.11.1950.  Emil var trygdeagent («insurance agent»), og han og Bertie budde i Madera, Madera Co., Cal.  Dei fekk to døtrer i lag.

e. Harry Theodore Nelson, f. i Stevens Co., Minn. 27.5.1892, var ei tid lærar («school teacher») i Morris, Stevens Co., Minn., men var sjukleg og d. ugift i Faribault, Minn. 16.4.1919.

f. Myrtle Isabel Nelson, f. i Stevens Co., Minn. 13.11.1895, d. i Stevens Co., Minn. 17.5.1898.

g. Annie Marie Nelson, f. i Stevens Co., Minn. 9.5.1898, d.

##### (date and place of her death? – in infancy!)

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand i freistnadane på å komplettera denne biografien!

Nelson death.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider