Gå til innhold
Arkivverket

0 treff i folketellingene 1900 og 1910

Svein Berge
 Del

Recommended Posts

Undertegnede kan ikke hente ut opplysninger fra folketellingene 1900 og 1910. Får gang på gang 0 treff i søk efter Torkel Torkelsen, Berge f. 14. 11. 1844. Hustru, Gurine Martee Gabrielsdatter, Bakken (Møvik). f. 3. mars 1845.

Både hele informasjonen og Tor* gir 0 treff. Dette skjer også ved liknende søk på Sørlandet, Vest-Agder, Halse sogn og Skjernøy. Får bare 0 treff.

Slik er det med det meste av det jeg søker på i folketellingene 1900 og 1910. Søkte på Sørlandet, Oddernes og gården Berge. 0 treff.

Hva er det jeg ikke skjønner???? Digitalarkivet var MYE bedre før!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger du inn adressen som står i adressefeltet på de forskjellige søkene du gjør? Da kan vi lettere se hva saken dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Prøvde først vanlig søk på navnet som er oppført og fikk først ingen treff på rett person, men så endret jeg søket til Torkil Torkilsen og fikk da fram vedkommende: 

001 Torkild Torkildsen - 0065 Berge - 001 Flekkerø vestre del - Tellingskretsoversikt - Folketelling 1910 for 1012 Oddernes herred - Digitalarkivet

Mulig søkekriteriene har blitt veldig smale i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.