Baard Vidar Pettersen Skrevet Mars 27, 2021 Del Skrevet Mars 27, 2021 Endelig er korrektur av Sogneprestens manntall 1664-66 for midtre Helgeland ferdig! (Etter veeeldig lang tid - som kun skyldes at jeg er lett å avlede og dessuten synes korrekturlesing er en fryktelig kjedelig oppgave 🙂) Etter adskillige rop om hjelp her på tydeforumet, føler jeg derfor nå for å rope TUSEN HJERTELIG TAKK for mye og ikke minst kyndig hjelp! Det sies at dugnadsånden er spesielt sterk i Norge. Det vil jeg ikke mene noe om, men jeg er i hvert fall evig takknemlig for at så mange dyktige folk bruker fritiden på å hjelpe folk som meg (som har tatt vann over hodet..) Og jeg er helt sikker på at det løses mange flere slektsknuter med et slikt forum enn uten. Så alle hjelpere...: ❤️ (Ferdig manntall går til digitalarkivet i morgen, i fall noen noen har innspill på mitt forrige rop før det, men jeg tror Even har rett 🙂) Even Stormoen og Anfinn Bernaas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå