Beate Tollefsen Skrevet Mars 28, 2021 Del Skrevet Mars 28, 2021 Heter person nr 4 virkelig Tørkelline? RA, Folketelling 1870 for 1301 Bergen kjøpstad, 1870 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/ft60044698000258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Kristensen Skrevet Mars 28, 2021 Del Skrevet Mars 28, 2021 Jeg leser det også slik, men så leser jeg også ofte feil da. Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Mars 28, 2021 Del Skrevet Mars 28, 2021 (endret) 1 time siden, Ivar Kristensen skrev: Jeg leser det også slik, men så leser jeg også ofte feil da. Ivar, jeg kan forsikre deg om at det gjør jeg også. Altså leser feil. Stadig vekk. I likhet med de fleste av oss . Men her ble det digresjon. Beklager. Jeg leser også Tørkelline, og blir overordentlig lattermild. Hvis det faktisk står dét, så nærmer det seg jo kraftig et av Pippi Langstrømpes mange navn. Nemlig Rullgardina. Åduverden 🙂 Mvh Endret Mars 28, 2021 av Even Stormoen Beate Tollefsen og Ivar Kristensen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå