Gå til innhold
Arkivverket

Hjälp Hjälp, har blivit utloggad !!

Per Leo Nilsson
 Del

Recommended Posts

Min profilbild har blivit borta och mitt namn ändrat och all mina inlägg är borta vad har jag gjort för fel, ser att det är tillagt mitt andra namn Leo , förut var det bara Per Nilsson och istället för bilden bara ett P Hälsning Per Nilsson Jag la bara in min nya epost leoper.nilsson@gmail.com istället för den gamla perleo.nilsson@swipnet.se som har försvunnit och går ej att använda.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Nilsson; du har to brukerkontoer.

• Brukerkontoen "Per Nilsson" med ditt profilbilde er knyttet til e-postadressen perleo.nilsson@swipnet.se og ble opprettet 5. mars 2011. Denne brukerkontoen benyttet du sist til å skrive innlegg 2. februar 2021.
  • Brukerkontoen "Per Leo Nilsson" er knyttet til e-postadressen er knyttet til e-postadressen leoper.nilsson@gmail.com og ble opprettet 10. april 2018. Denne brukerkontoen benyttet du til å skrive innlegg 14. april 2018 og 12. mai 2018, men siden ikke før 2. mars 2021.

Selv om e-postadressen perleo.nilsson@swipnet.se ikke lenger finnes (jf. https://www.tele2.se/support/felsokning-guider/tjanster-installningar/e-postinstallningar#!), finnes brukerkontoen fremdeles. Du kan derfor fremdeles logge inn i Digitalarkivet med e-postadressen perleo.nilsson@swipnet.se og det tilhørende passordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jag har glömt mitt passord till Per Nilsson, och försöker jag med nytt passord så skickas det på Swipnetadressen som jag inte kan ta emot

kan inte det skickas till min nya adress ?

Hälsning Per Nilsson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
På 7.4.2021 den 2.09, Per Leo Nilsson skrev:

Men jag har glömt mitt passord till Per Nilsson, och försöker jag med nytt passord så skickas det på Swipnetadressen som jag inte kan ta emot

kan inte det skickas till min nya adress ?

Hälsning Per Nilsson

Du har opprettet en ny konto med den nye epost adressen din. Dermed er det nå 2 konto på deg. Dermed kan vi ikke oppdater den gamle kontoen til ny epostadresse.

Men den kontoen med eposten leoper.nilsson@gmail.com ble opprettet i 2018. Den bør du jo kunne logge deg inn på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet är att den gamla e-post adressen finns inte längre

Swipet har lagts ner 

Hur loggar jag in på den då?

Hälsning Per Nilsson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.