GÃ¥ til innhold
Arkivverket

Hjelp til tyding av tekst. Jakob nr 120

Karen-Sofie Mjelva

Recommended Posts

Vel møtt i forumet!

Eg les det sånn:

"120 | 6 April | 7(6?) April (ser ut til å vere retta)  | + | Jakob | Kasper Vaaden ugift stilling ukjendt  ugift brygge(?)arbeiderske Bolette Jensen(?) | Strandveien 10e | ukjendt | 1867 |  | uekte | hjemmedøbt af  ...??... ...??..."

Endret av Ivar S. Ertesvåg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Barnefarens « stilling ukjent» er transkribert til « adjunkt»   - mener å ha funnet ut at han var sjømann. Klarer du se hva det står i margen ytterst til venstre? Betyr krysset/ korset at han er død?

Endret av Karen-Sofie Mjelva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Jakob er død. Barnet ble hjemmedøpt av (det jeg tyder som) Jordmoder Grotheim. Du ser at feltet for faddere er tomt. Av det som står i venstre marg skimter jeg bare ‘død før’.

Ellers kan jeg fortelle at det kryr av feil ved transkriberingen av norske kirkebøker gjort av AMF. Det pågår en dugnad nå for å korrektulese og rette feilene.

Se også: https://www.digitalarkivet.no/content/978/korrekturmeldinger-og-kommentarer-på-transkriberte-kirkebøker-fra-amf

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anne-Lise Hansen skrev:

Ja, Jakob er død. Barnet ble hjemmedøpt av (det jeg tyder som) Jordmoder Grotheim. Du ser at feltet for faddere er tomt. Av det som står i venstre marg skimter jeg bare ‘død før’.

Ellers kan jeg fortelle at det kryr av feil ved transkriberingen av norske kirkebøker gjort av AMF. Det pågår en dugnad nå for å korrektulese og rette feilene.

Dersom det fanst ei jordmor Grotheim, så er det ei mogeleg tyding.  Barnet vart tydelegvis heimedøypt same dagen, evt. dagen etter, og då kan det vere jordmora som stod for heimedåpen.  Det bør vere ei innføring i lista over døde også - men det ser ikkje ut til at han er ført inn.

SAT, Ministerialprotokoller, klokkerbøker og fødselsregistre - Sør-Trøndelag, 604/L0201: Ministerialbok nr. 604A21, 1901-1911, s. 385
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20060519080377

Det med AMF er absolutt rett.  I dette tilfellet er det ikkje indarar i regi av AMF, men ein særs produktiv og elles nokså pålitande nordmann (trønder?) som har gjort ein feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider