Geir Arne Myhrstuen Skrevet Mai 1, 2021 Del Skrevet Mai 1, 2021 Hvorfor finner jeg ingen på døde fra 1951-2014, er den ikke aktiv lenger? Mvh Geir Arne Myhrstuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne Pedersen Skrevet Mai 1, 2021 Del Skrevet Mai 1, 2021 Jeg greier ihvertfall fortsatt å slå opp i kilden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes Skrevet Mai 6, 2021 Del Skrevet Mai 6, 2021 På 1.5.2021 den 16.27, Geir Arne Myhrstuen skrev: Hvorfor finner jeg ingen på døde fra 1951-2014, er den ikke aktiv lenger? Mvh Geir Arne Myhrstuen Hei. Den ligger der enda og det er ingen endringer i den. men du må ikke velge geografi når du søker i denne, da kilden er på nivå Norge og ikke fylkes/kommune. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes Skrevet Mai 6, 2021 Del Skrevet Mai 6, 2021 Hei. Du har helt rett. Den virker ikke på Avansert personsøk og søk på forsiden. Man må hente opp kilden og søke kun i denne. Dette virket jo tidligere. Jeg ser nå på saken. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts