Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

• 3 måneder senere...
På 3.5.2021 den 19.37, Sissel Johnsen skrev:

Er det flere enn meg som savner pilene for 5 og 20 sider forover og bakover når man jobber i skanna materiale? Er det noe håp om å få dem tilbake?

Sissel Johnsen

Hei, pilene for å bla seg en side fram/tilbake er der fortsatt og har vært der hele tiden.

piler.thumb.jpg.be5b24ca2b57165003f4b714ab7068af.jpg

• Liker 1
På 28.8.2021 den 10.17, Renathe-Johanne Wågenes - Arkivverket skrev:

Hei, pilene for å bla seg en side fram/tilbake er der fortsatt og har vært der hele tiden.

piler.thumb.jpg.be5b24ca2b57165003f4b714ab7068af.jpg

Ja, jeg vet om de pilene. Men i den gamle versjonen kunne du velge å gå 5 eller 20 sider fram/tilbake med et trykk. Jeg synes det var så kjekt

Sissel

5 timer siden, Sissel Johnsen skrev:

Ja, jeg vet om de pilene. Men i den gamle versjonen kunne du velge å gå 5 eller 20 sider fram/tilbake med et trykk. Jeg synes det var så kjekt

Sissel

OK. Den er mange år siden den funksjonen forsvant. Det har ikke vært mulig i dagens utgaven av Digitalarkivet. Det er pr i dag ikke aktuelt å innføre dette. 

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.