Sissel Johnsen Skrevet Mai 3, 2021 Del Skrevet Mai 3, 2021 (endret) Er det flere enn meg som savner pilene for 5 og 20 sider forover og bakover når man jobber i skanna materiale? Er det noe håp om å få dem tilbake? Sissel Johnsen Endret Mai 3, 2021 av Sissel Johnsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsbjørg Susort Skrevet Mai 3, 2021 Del Skrevet Mai 3, 2021 Foretrekker sånn som det er nå at man bare kan skrive inn sidetallet. Da kan man hoppe akkurat så mange sider man ønsker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissel Johnsen Skrevet Mai 3, 2021 Forfatter Del Skrevet Mai 3, 2021 Ja, det fungerer også bra, men det kunne vel være mulig med begge alternativene Sissel Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes Skrevet August 28, 2021 Del Skrevet August 28, 2021 På 3.5.2021 den 19.37, Sissel Johnsen skrev: Er det flere enn meg som savner pilene for 5 og 20 sider forover og bakover når man jobber i skanna materiale? Er det noe håp om å få dem tilbake? Sissel Johnsen Hei, pilene for å bla seg en side fram/tilbake er der fortsatt og har vært der hele tiden. Sissel Johnsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissel Johnsen Skrevet August 29, 2021 Forfatter Del Skrevet August 29, 2021 På 28.8.2021 den 10.17, Renathe-Johanne Wågenes - Arkivverket skrev: Hei, pilene for å bla seg en side fram/tilbake er der fortsatt og har vært der hele tiden. Ja, jeg vet om de pilene. Men i den gamle versjonen kunne du velge å gå 5 eller 20 sider fram/tilbake med et trykk. Jeg synes det var så kjekt Sissel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes Skrevet August 29, 2021 Del Skrevet August 29, 2021 5 timer siden, Sissel Johnsen skrev: Ja, jeg vet om de pilene. Men i den gamle versjonen kunne du velge å gå 5 eller 20 sider fram/tilbake med et trykk. Jeg synes det var så kjekt Sissel OK. Den er mange år siden den funksjonen forsvant. Det har ikke vært mulig i dagens utgaven av Digitalarkivet. Det er pr i dag ikke aktuelt å innføre dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts