Beate Tollefsen Skrevet Mai 9, 2021 Del Skrevet Mai 9, 2021 kan noen se hva som står foran Hans? Er det en forbokstav eller noe annet? RA, Folketelling 1870 for 1301 Bergen kjøpstad, 1870 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/ft60044856000237 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Mai 10, 2021 Del Skrevet Mai 10, 2021 2 timer siden, Beate Tollefsen skrev: kan noen se hva som står foran Hans? Er det en forbokstav eller noe annet? Det er nok en M, som i Mette på neste linje. Jeg ville anta at det er forkortelse for en tittel og ikke et navn, men det kan ikke fastslås med sikkerhet. Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elin Galtung Lihaug Skrevet Mai 10, 2021 Del Skrevet Mai 10, 2021 Siden det står en strek tvers over M'en, ville jeg tro at telleren begynte å skrive Mette, men stoppet for å skrive mannen før hustruen. Beate Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Mai 10, 2021 Del Skrevet Mai 10, 2021 39 minutter siden, Elin Galtung Lihaug skrev: Siden det står en strek tvers over M'en, ville jeg tro at telleren begynte å skrive Mette, men stoppet for å skrive mannen før hustruen. Det er godt tenkt! Beate Tollefsen og Elin Galtung Lihaug reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå