Gå til innhold
Arkivverket

Mary Bertine og hennar familie i (Aust)-Tyskland

Reidar Olav Meling
 Del

Recommended Posts

Mary Bertine blei fødd i Trondheim 9.juni 1925, med far stuert Alfred Kristensen og mor Petra Johansen. Alfred døydde seint i 1932 og Petra døydde i 1937. Ved folketeljinga i 1934 for dåverande kommune Strinda ved Trondheim, bur Marry Berntine (merk skrivemåten) Kristensen hos fosterfamilien Oskar Adolf (f. 1890) og Jenny Eline Bjørnstad (f. 1886), saman med fosterbroren Rolf Dreier (f. 1923, lever enno!) og dei to (biologiske) barna til Oskar og Jenny, - Maurid Irene (f. 1914) og Inger Johanne (f. 1918). Kor blei det av Mary etter 1934?

Me har no fått greie på at Mary blei kjend med ein tysk soldat med etternamn Neumann under krigen. Dei fekk ein son rundt 1945 og hamna i/ved Leipzig i Tyskland, dvs i den delen av Tyskland som seinare vart kalla DDR. Det ser ut til at dei seinare fekk 2 barn til. Etter dei opplysningane me har, heiter barna Gert (Gerd?, eldst), Frank og Kerstin (Kärstin?). Mary Neumann skal visstnok ha vore på besøk i Norge fleire gonger etter krigen. Me har motteke eit bilde fra året 1983 som viser Mary Neumann, der ho står attmed ein bil av merke Wartburg, ein av dei få bilane dei produserte i DDR. Me veit ingenting om familien etter dette året (1983).

Korleis kan ein gå fram for å finna opplysningar om Mary og hennar barn i Tyskland? Kven av dei lever idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et skudd i blinde her, men hvis du søker på facebook dukker det om flere Mary Neuman. Det kan jo være etterkommere av den Mary du

søker her. Kanskje må du søke i Tyskland på tysk side angående slektsforskning for å få svar. Det vet nok andre mer om enn jeg. Jeg får

også opp bilder av Mary Neumann når jeg søker på google, og hvis du har bildet fra 1983 kan du jo sammenligne og se om ett av dem passer.

Finner n Gert Nauman som bor i Tyskland, og noen andre med samme navn som enten ikke bor der eller det står ikke hvor de bor. Finner også

både Frank og Kerstin Neuman på facebook, men det står ikke hvor de bor

Endret av Anne Lise Hovdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funne omlag dei same som du nemner, men det er vel nåla i høystakken dette! Hadde vore fantastisk å finna ein av dei.

God 17.mai forresten! 🇳🇴🌷😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God 17.mai til deg også Reidar Olav. Ja det er sikkert nåla i høystakken, men du kan jo forsøke med melding der. Det kan jo bli problemer med språket da, men

du er kanskje god i tysk? Går vel kanskje an å skrive på engelsk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej
Dessverre er navnet 'Neumann' veldig vanlig i Tyskland. Søket blir ikke lett.

Men både navnet Mary og navnet Berntine er veldig uvanlig. Jeg søkte i tyske dødsannonser, men fant ingenting der. Det eneste jeg kunne finne var en oppføring for 'Mary Neumann' i adressebøker fra 1942 og 43/44 i Dresden. Det ser ut til å ha vært et hotell på adressen. Jeg vet ikke om det vil hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspel, Julia. Nei, dette vert nok ikkje lett. Bakgrunnen for alt dette «styret», er jo ei farskapssak frå rundt 1915. Det ideelle ville vore ein DNA-test av Mary, truleg ville det løyst opp i heile floken. Er Mary død, kan det henda at ein test av eitt av barna og ville løyst gåta. Men det skal ikkje vera lett!

med vennleg helsing

Reidar O.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.