Marius Holm Enerud Skrevet Mai 21, 2021 Del Skrevet Mai 21, 2021 Heisan! Jeg trenger hjelp til å tyde hele første linje her: Link til original-dokumentet: https://media.digitalarkivet.no/view/21717/76 (linjen står øverst på høyre side) Flott om noen kan hjelpe meg. 🙂 mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Mai 21, 2021 Del Skrevet Mai 21, 2021 Gir dette meining? under Betingelse af at naadigst Samtykke dertil meddeler, tilladt min Tjenestekarl Ole Even Stormoen og Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Mai 21, 2021 Del Skrevet Mai 21, 2021 (endret) 5 minutter siden, Richard Johan Natvig skrev: Gir dette meining? under Betingelse af at naadigst Samtykke dertil meddeler, tilladt min Tjenestekarl Ole ‹Slått på målstreken› 😉 Mening eller ei, jeg leser nesten det samme. «meddeles». Mvh Endret Mai 21, 2021 av Even Stormoen Marius Holm Enerud og Richard Johan Natvig reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Holm Enerud Skrevet Mai 23, 2021 Forfatter Del Skrevet Mai 23, 2021 Takk for hjelpen! 🙂 Even Stormoen og Richard Johan Natvig reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Mai 24, 2021 Del Skrevet Mai 24, 2021 (endret) Slettet Endret Mai 24, 2021 av Else B. Rustad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet Mai 24, 2021 Del Skrevet Mai 24, 2021 (endret) Meir kontekst på begge sider av denne linja gjer det tydelegare: ... gjør vitterligt at have, under Betingelse af at naadigst Samtykke dertil meddeles, tilladt min Tjenestekarl Ole Amundsen at rydde og bebygge ... Endret Mai 24, 2021 av Richard Johan Natvig Marius Holm Enerud og Even Stormoen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå