Jorun Andersen Skrevet Juni 12, 2021 Del Skrevet Juni 12, 2021 Er det noen som vet når det går an å komme inn på arkivverket. Har fått denne meldingen i flere dager nå: ARKIVVERKET Vi jobber kontinuerlig med å gjøre tjenesten bedre for deg, og akkurat nå gjør vi oppgraderinger i våre systemer. Vi er straks tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet Juni 12, 2021 Del Skrevet Juni 12, 2021 36 minutter siden, Jorun Andersen skrev: Er det noen som vet når det går an å komme inn på arkivverket. Har fått denne meldingen i flere dager nå: ARKIVVERKET Vi jobber kontinuerlig med å gjøre tjenesten bedre for deg, og akkurat nå gjør vi oppgraderinger i våre systemer. Vi er straks tilbake. Både arkivverket.no og digitalarkivet.no funker hos meg. Prøv en annen nettleser; det kan løse problemet. Jorun Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom askerøi Skrevet Juni 12, 2021 Del Skrevet Juni 12, 2021 Nja. Det virker ikke på "Søk i offentlig skriftemaal (publice absolverede)" i Lier så vidt jeg kan se - selv ikke på de vanligste navnene Ole, Hans, Nils osv. Da kommer jeg til "Error-siden"... Søk i offentlige skriftemål (publice absolverede) - Digitalarkivet Men det er kanskje av andre grunner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Juni 12, 2021 Del Skrevet Juni 12, 2021 Se tips her: Hva har skjedd med forsiden til "Brukernes eget forum" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorun Andersen Skrevet Juni 12, 2021 Forfatter Del Skrevet Juni 12, 2021 (endret) Nå har jeg prøvd å bytte nettleser, men det hjalp ikke. Jeg bruker Microsoft Edge som er anbefalt for Windows 10. Endret Juni 12, 2021 av Jorun Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Juni 12, 2021 Del Skrevet Juni 12, 2021 Prøv heller rådet til Kristian Hunskaar: «Men "hard refresh" (tvunget relasting) av nettsida (se https://www.google.com/search?q=hard+refresh+tvunget+relasting) løser ofte problemer.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå