Gå til innhold
Arkivverket

Georg Ulrick Lohse

Odd Jan Skriubakken
 Del

Recommended Posts

Georg Ulrich Lohse ble den 2. des 1826 far til Ole. Mora heitte Embjør Olsdatter, dei var ikkje gift.

Georg Ulrich er titulert Pemiærleutnant, og eg rekna med at han heldt til på eksisplassen ved Breivegen (eksis - eksersis).

Er det nokon som kan finne ut noko meir om denne premierløynanten? Eller om Lohse-namnet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Ovenstad:

Pr. ltn  Georg Ulrich Lohse.

F. ca 1782/86  I Holsten. .  Olsten

Fra 1.8.1822 pr.ltn ved 1.Akh. inf.brig. v/ Fronske komp av Gudrbr.dal nasj. Musk.korps. . Kpt i pr.ltn stilling  Akershuske gev. Musk.korps 22.11.1828. Komp.sjef 1829. Var i 1835 sjef for Lesjeske komp. . Avskjed 1836 Får i Fron  2.12.1826 sønnen Ole Georg med Embjør Olsdtr. Rolstadlien.

Om den vidløftige sønnen Ole har jeg ganske mye informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal de ha båe to. Eg rekna nesten med, Ola, at du hadde opplysninger om denne militæren. 

Om den vidløftige sonen Ole, har også eg ein del - mest slikt ein finn i kyrkjeboka. Eg har også "Fangens Forklaring om sit Levnet" frå da han sat fengsla frå 1858 til 1860.

Vi kan kanskje utveksle det vi har? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har sikkert mer enn meg om dette.. Det er for det meste kirkebøker og folketellinger som er min kilde også. Men levnetsbeskrivelsen har jeg ikke lest.

Jeg kom bort i denne saken da vi lette etter faren til Ole's halvsøseter Berit. (far:Børre Kraft). Og da vi undersøkte militærslekten Høyer så fant vi en forbindelse der også.

Men alle opplysninger om Ole Georgsen egner seg vel ikke på dette forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går til "Tyding av skannede kilder" finn du spørsmålet mitt om Ole Georgsen Lohse - og levnetsbeskrivelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider