Olav A. Bonesmo Skrevet Juli 13, 2021 Del Skrevet Juli 13, 2021 En amerikansk dame er koblet opp mot min slekt i Romsdal. I en beskrivelse av koblingen er det oppgitt navnet på nettstedsansvarlig for denne grenen. Det forunderlig er at personen som er oppført som nettstedsansvarlig er totalt ukjent mht. dette vervet. Er noen kjent med Geni/My Heritages arbeidsmetoder på dette punktet, så er jeg interessert i å bli orientert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Widerberg Howden Skrevet Juli 13, 2021 Del Skrevet Juli 13, 2021 45 minutter siden, Olav A. Bonesmo skrev: En amerikansk dame er koblet opp mot min slekt i Romsdal. I en beskrivelse av koblingen er det oppgitt navnet på nettstedsansvarlig for denne grenen. Det forunderlig er at personen som er oppført som nettstedsansvarlig er totalt ukjent mht. dette vervet. Er noen kjent med Geni/My Heritages arbeidsmetoder på dette punktet, så er jeg interessert i å bli orientert. Hei Olav. Nettstedsansvarlig er nok heller en privatperson som har lagt inn et slektstre på Myheritage, det er da kun en av mange brukere av nettstedet og Myheritage har ingenting med hva som publiseres på brukernes egne trær. På Geni har man noe lignende, men her har ikke hver person et eget tre, men et felles verdenstre som alle kan bidra i (kan minne litt om wikipedia). Her har man profiladmistratorer som er helt vanlige brukere av nettstedet og kuratorer som hjelper andre brukere med vedlikehold av treet og med gode råd. Kuratorene er gode å ta kontakt med hvis noe skal rettes opp på Geni som man selv ikke kan rette opp (foreksempel feilsammenslåinger). Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav A. Bonesmo Skrevet Juli 13, 2021 Forfatter Del Skrevet Juli 13, 2021 Hall David. I de to e.postene jeg har fått er det Genis verdenstre som er ute og går. Personlig har jeg skygget unna Geni, men i dette tilfellet sitter jeg med en god del stoff som er normalt godt kvalitetssikret, og kan komme søkeren til gode. Finnes det da en måte å komme i kontakt med kurator på? Marianne Veland og Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton Hagelee Skrevet Juli 13, 2021 Del Skrevet Juli 13, 2021 (endret) 4 hours ago, Olav A. Bonesmo said: Finnes det da en måte å komme i kontakt med kurator på? En norsk kurator, klikk "Send Message" Remi Trygve Pedersen https://www.geni.com/people/Remi-Trygve-Pedersen/6000000000972106505 Bjørn Petter Brox https://www.geni.com/people/Bjørn-P-Brox/285725352490006131 Endret Juli 13, 2021 av Anton Hagelee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav A. Bonesmo Skrevet Juli 13, 2021 Forfatter Del Skrevet Juli 13, 2021 Takk for tilbakemelding Anton! Gjøre et forsøk i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Skrevet Juli 14, 2021 Del Skrevet Juli 14, 2021 Olav, jeg er her på DA's Brukernes forum. Bare spør. Torbjørn Igelkjøn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå