Marius Holm Enerud Skrevet August 7, 2021 Del Skrevet August 7, 2021 Heisan, Jeg har tydet en gamme kontrakt fra 1842 der jeg har noen ord jeg ikke greier å tyde. Kanskje noen ser hva det står? Jeg har markert dette med en rød strek. Link til originalen: https://www.digitalarkivet.no/tl20080707310701 (starter øverst på høyre side) På forhånd mange takk! mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet August 7, 2021 Del Skrevet August 7, 2021 Forslag: Det første: ............... Endvidere erklærer jeg Christian Olsen, at hans de til den høist fornødne Reparation af Pladsens Huse ud leverede Materialier ei fremskaffes i betimelig Tid ............... (det føreset at streken nedover under l'en er ei feilskriving) Det andre: ...; Ligesom det ogsaa bemærkes at vi er [ere?] forenede om at ...... Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet August 7, 2021 Del Skrevet August 7, 2021 (endret) . . . Reparation paa Pladsens Huse ud fordrede Materialier . . . Tror jeg. Mvh Endret August 7, 2021 av Even Stormoen Marius Holm Enerud og Richard Johan Natvig reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Holm Enerud Skrevet August 7, 2021 Forfatter Del Skrevet August 7, 2021 11 minutter siden, Richard Johan Natvig skrev: Forslag: Det første: ............... Endvidere erklærer jeg Christian Olsen, at hans de til den høist fornødne Reparation af Pladsens Huse ud leverede Materialier ei fremskaffes i betimelig Tid ............... (det føreset at streken nedover under l'en er ei feilskriving) Det andre: ...; Ligesom det ogsaa bemærkes at vi er [ere?] forenede om at ...... Tusen takk! Kan det stå «hvis» istedet for «hans»? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Johan Natvig Skrevet August 7, 2021 Del Skrevet August 7, 2021 30 minutter siden, Marius Holm Enerud skrev: Kan det stå «hvis» istedet for «hans»? Ja det gir jo meining!! Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet August 7, 2021 Del Skrevet August 7, 2021 25 minutter siden, Richard Johan Natvig skrev: Ja det gir jo meining!! Tiltredes! Mvh Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå