Asbjørn Ramsøy Skrevet September 6, 2021 Del Skrevet September 6, 2021 Midt på venstre siden under innførsel 69 finnes en Mons understreket. Jeg er spent på om det er min mann. Jeg håper på at våre gode hjelpere enda en gang kan titte og få frem hele innførselen. https://forum.slaegt.dk/index.php?topic=120179.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet September 6, 2021 Del Skrevet September 6, 2021 Feil lenkje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjørn Ramsøy Skrevet September 6, 2021 Forfatter Del Skrevet September 6, 2021 Dessverre kom jeg i skade for å legge ved feil lenke, her er den riktige : https://media.digitalarkivet.no/view/8612/42386/51 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet September 6, 2021 Del Skrevet September 6, 2021 for ordens skuld: "69" er talet på nattverdgjestar, ikkje nummeret. Gudstenesta er 1. sundag i trieining i "Underdahl", men det er litt uklart om dåpen er der. "Eod. Sie ["det er"-teikn] d. 17 Jun, døbt Hans Biørgums S. Mons. fdr. Niels Corporal, Johannes Lars, Ingebret Olss, Madme A. Brun og Ongebor Knudsd:" til høgre: "1D.W." - 1 drengebarn, Wangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet September 7, 2021 Del Skrevet September 7, 2021 Ikke for å være uforskammet, men det er godt å se at selv den beste også kan bli offer for ‹tastesnubling› 😉 : Eod: Die og Ingeborg. 🙂 Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet September 7, 2021 Del Skrevet September 7, 2021 Litt usikker på om eg forstod den siste kommentaren .... - men eg (også?) brukar stadig vekk nabotasten. Det er naturlegvis Die og Ingeborg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet September 7, 2021 Del Skrevet September 7, 2021 2 timer siden, Ivar S. Ertesvåg skrev: Litt usikker på om eg forstod den siste kommentaren .... - men eg (også?) brukar stadig vekk nabotasten. Det er naturlegvis Die og Ingeborg. Det var bare fordi jeg stadig vekk gjør det samme, – derfor også. Ble bare glad for at jeg ikke er den eneste. Ingen dypere mening. 🙂 Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå