Mona Lisa van de Velde Skrevet September 9, 2021 Del Skrevet September 9, 2021 Hei Er det noen som kan hjelpe med med å tyde hele teksten på det første skriftemålet? Gjelder Gool 14 martj Gurj Hansd ... https://www.digitalarkivet.no/kb20070314640530 På forhånd takk for hjelpa Mona Lisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet September 9, 2021 Del Skrevet September 9, 2021 Gool d 14 Martj Gurj Hansd, siger sig besofvet af Ole Erkichsøn i Flaa .. Mona Lisa van de Velde reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mona Lisa van de Velde Skrevet September 9, 2021 Forfatter Del Skrevet September 9, 2021 Takk, Else Kan du også se hva som står mellom Ole Ericsson og Cleophas Embreksen Bredok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet September 9, 2021 Del Skrevet September 9, 2021 ...sidsz udlagt..., leser jeg. Men, jeg kan ta feil, dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mona Lisa van de Velde Skrevet September 9, 2021 Forfatter Del Skrevet September 9, 2021 (endret) Ja, men det er veldig i nærheten av det jeg kommer fram til, og høres jo ut som noe som kan ha en betydning 😉 Nå må jeg bare finne ut hva det setningen forteller .... 🙂 Endret September 9, 2021 av Mona Lisa van de Velde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet September 9, 2021 Del Skrevet September 9, 2021 Lykke til! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå