Una Høydal Skrevet September 21, 2021 Del Skrevet September 21, 2021 Eg har to spørsmål: 1. Eg er på jakt etter register over losskøyter i perioden 1895 til 1920, Vestfold. I kva for arkiv skal eg leite? 2. Kvar finn ein sjøforklaringar i perioden rundt 1880-90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anita Riise Skrevet September 22, 2021 Del Skrevet September 22, 2021 Det fantes en egen sjørett på denne tida, den ble som regel ledet av sorenskriveren, så sjøforklaringene fins i Sorenskriver- og byfogd-arkivene. Men for at det skal bli holdt sjøforklaring er man altså avhengig av at noen har overlevd forliset. Jeg tror ikke det fins et eget register for losskøyter i den etterspurte epoken. Det er stort sett losens navn som er registrert. Men om du leiter i losarkivene (hos Statsarkivet i Kongsberg) så finner du trolig navn på noen losskøyter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Una Høydal Skrevet September 22, 2021 Forfatter Del Skrevet September 22, 2021 Takk for svar! På Kongsberg har dei dessverre ikkje namn på losskøyter, så vidt eg har greidd å finne ut. Dei blei jo registrerte med nummer, så det er merkeleg om det ikkje finst eit register ein stad. Eg får leite vidare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Una Høydal Skrevet September 22, 2021 Forfatter Del Skrevet September 22, 2021 Nå har eg sjekka linken du sendte. Der var det nemnt ein del skøyter. Skal sjekk dei ut. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå