Gå til innhold
Arkivverket

Drammen byfogd, G/Ga/Gac/L0002: Pantebok nr. III 2, 1823-1827, s. 354

Merethe Liebak
 Del

Recommended Posts

Hei, og velkommen til forumet. 🙂

Du har postet firfoldig. Gjelder å være tålmodig når du har trykket lagre/send. 😉

Og så må du endre visningsnavnet ditt til fullt navn ihht. forumreglene.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Har endret til fullt  navn. Takk for at du sa i fra. Litt usikker på hva du mener med firfoldig - jeg har prøvd å legge inn fire forskjellige forespørsler.

Mvh,

Merethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Merethe Liebak skrev:

Litt usikker på hva du mener med firfoldig - jeg har prøvd å legge inn fire forskjellige forespørsler.

Ah, beklager – jeg var for kjapp, så i farten ut som fire like. Tok grundig feil. 😞 

Uansett – takk for navne-endring 🙂

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er mye arbeid med det her og kanskje for mye å be om. Er først og fremst på jakt etter opplysninger om denne Daniel Dechmann. Står det noen personopplysninger eller slektskap i teksten?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Merethe Liebak skrev:

Jeg vet det er mye arbeid med det her og kanskje for mye å be om. Er først og fremst på jakt etter opplysninger om denne Daniel Dechmann. Står det noen personopplysninger eller slektskap i teksten?

Eg kan i alle fall svare på dét spørsmålet: nei det står ingenting om slektskap, ingen personopplysningar, ingenting om Daniel Dechmann personleg, det dreier seg kun om den aktuelle eigedomstransaksjonen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.