Torbjørn Igelkjøn Skrevet Oktober 18, 2021 Del Skrevet Oktober 18, 2021 I skrivande stund gjev både framsida og dei skanna kjeldene Error An error has occurred while processing your request. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Igelkjøn Skrevet Oktober 18, 2021 Forfatter Del Skrevet Oktober 18, 2021 Men no fungerer det att, så dette var nok eit kortvarig problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom askerøi Skrevet Oktober 21, 2021 Del Skrevet Oktober 21, 2021 (endret) Jeg var på denne siden: https://www.digitalarkivet.no/kb20061220650067 og klikket for å bla en side videre fra side 63 til 64. Og siden har det bare "gått rundt for et-eller-annet". Jeg har prøvd å bla en side tilbake, jeg har prøvd å lukke fanen og "lime inn" overstående lenke med samme resultat. Kanskje det også bare er midlertidig, men... Tillegg: Jeg får samme bilde om jeg prøver lenker til andre kirkebøker/kirkeboksider... Tillegg 2 - Nå går det ikke rundt for kirkebøkene mer - etter syv timer! Endret Oktober 22, 2021 av tom askerøi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts