Gå til innhold
Arkivverket

Kirkebok Vor Frelser, København - dåp 1717

Gry.Onarheim.Dahlmo
 Del

Recommended Posts

Gjelder bidrag til emnet: 

Dåpsbarnet Bent - 12. april høyre side og første kolonne: : Hva er yrket på faren Tønnis Lorensen?  Vil gjerne det skal være "skoleholders søn"...

007209929_00114.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAI

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Mitt ønske ble oppfylt 🙂 - og med biskopen Hr Christen Worm til fadder.

Endret av Gry.Onarheim.Dahlmo
Tillegg med navn på fadder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få en lenke til kirkeboksiden på sa.dk som er avbildet i første innlegg? Ser at bildet er hentet fra Myheritage ...

DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg ordne - ikke glemt deg ref å legge inn under emnet ditt men jobber litt mer med denne karen.
Lite spørsmål: er det slik at man ikke ser bildet fra MH uten abonnement?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Gry.Onarheim.Dahlmo skrev:

Det skal jeg ordne - ikke glemt deg ref å legge inn under emnet ditt men jobber litt mer med denne karen.
Lite spørsmål: er det slik at man ikke ser bildet fra MH uten abonnement?

Er sannelig ikke sikker. Jeg fikk tilsendt en MyHeritage-lenke privat der jeg kunne få forstørret bilde av siden, og jeg har ikke abonnement, så det fungerer kanskje. Men jeg foretrekker å bruke lenker fra Slektshistoriewiki til sa.dk der det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.