Marius Holm Enerud Skrevet November 14, 2021 Del Skrevet November 14, 2021 (endret) Hei igjen, Da har jeg nok et ord/setning som jeg trenger å få hjelp med å forklare: ("Sørensen" er stasjonsmesteren på stasjonen som brant ned) Jeg er usikker på hva som menes med "Flakene" her? Kan det være "flammene"? Altså: et forsøk på å være morsom.. mvh Marius Endret November 14, 2021 av Marius Holm Enerud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet November 14, 2021 Del Skrevet November 14, 2021 kanskje "flak" som i skjorteflak, frakkeflak. Dei viftar når ein ikkje har kledd på seg skikkeleg - og kanskje spring... Marius Holm Enerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet November 14, 2021 Del Skrevet November 14, 2021 2 timer siden, Ivar S. Ertesvåg skrev: kanskje "flak" som i skjorteflak, frakkeflak. Dei viftar når ein ikkje har kledd på seg skikkeleg - og kanskje spring... Eg er enig med deg her; eg har vore borti uttrykket før, i ei skildring av ein heller pikant situasjon der ein herre måtte forflytte seg i litt manglande påkledning - for ikkje å bli meir detaljert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå