Gå til innhold
Arkivverket

Sjur Pederson (Urnes) alias Syver Peterson (1829-1876) - farmar i Burnside township, Trempealeau Co., WI - miste livet ved eit ulukkeshende då hestespannet hans sprang vekk - kvar vart det av enkja hans?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er ein huslyd, som eg har jobba med i ganske so mange år, men som eg aldri har greidd å finna ut av.  Lat meg syna fram siste versjon av manuskriptet mitt:

~~~~~~~~~~~~~~

Sjur Pederson {Urness}, f. {i Hafslo} 16.2.1829,

Syver Peterson (Urness) utvandra til Amerika i 1857 og budde ei tid hjå broren Peter i Ridgeway township, Iowa Co., Wis. og flytte òg i 1867 til ein farm i Burnside township, Trempealeau Co., Wis.  Han gifte seg i Trempealeau Co., Wis. 3.4.1872 med Anna Herbjørnsdotter frå Hovindbøle i Gransherad (Tinn), i Amerika kjend som Anna Herbjornson.  Ho var dotter av gardbrukar Herbjørn Gunnulfson på Hovindbøle og kona Margit Tovsdotter frå Brynildsrud og f. i Gransherad 25.12.1834, men utvandra til Amerika i 1871.  Syver og Anna vart buande på farmen hans i Burnside township, Trempealeau Co., Wis., men Syver miste livet ved eit ulukkeshende då hestespannet hans sprang vekk i 1876.

¤¤¤¤¤ (date of his death? – East Bennet Valley cemetery at Chimney Rock!)

¤¤¤¤¤ (further info on Anna? – Burnside township 1880: Sever Anderson 39 and Annie 46 – no ch - truleg Anna med ny ektemann??)

Dei var barnlause.

~~~~~~~~~~~~~~

Manuskriptet talar forsovidt for seg sjølv...  No vonar eg at nokon kan hjelpa meg finna:

** Fleire detaljar om dødsfallet til Syver Peterson (Urness) - kan henda gjennom avisoppslag??

** Identifikasjon av Sever Anderson og lagnaden til han og Anna

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!?

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis Syver og kone. En mann og en kvinne.

Name:Salva Peterson

Residence Date:1875

Residence Place:Burnside, Trempealeau, Wisconsin, USA

Relationship:Head

Neighbors:View others on page

Household MembersRelationship

Salva PetersonHead

https://www.ancestry.com/discoveryui-content/view/3120283:1055?_phsrc=Urm15&_phstart=successSource&gsln=pet*&ml_rpos=28&queryId=959db4377b0ea670242961711b28d1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider