Hanne Wikran Skrevet November 19, 2021 Del Skrevet November 19, 2021 (endret) Hei. Lurer på om noen kan hjelpe meg å tyde hva som står i parentesen under navnet til nr. 32 Julie Marie Pedersdatter ? Mvh Hanne Wikran Endret November 19, 2021 av Hanne Wikran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif B. Mathiesen Skrevet November 19, 2021 Del Skrevet November 19, 2021 Du har lagt inn feil side. Dette er den riktige.😊 https://www.digitalarkivet.no/kb20050307011086 Jeg tror det står s.fbn paa Bogstadd(?) J.Nr 4-7 f. Men hva det betyr??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne Wikran Skrevet November 19, 2021 Forfatter Del Skrevet November 19, 2021 Hei. Tusen takk for svar! Beklager at feil side ble lagt inn. Har rettet den opp😉 Jeg har kommet fram til omtrent det samme: "Se fb n paa Bogstadd J. no 4-7 ( alternativt 47 )f." Og med det ble jeg et spørsmål rikere... Vet at Julie Marie ble kalt Julianne til daglig. Hun står oppført som Julie Marie både ved dåp og konfirmasjon. Da hun dør står hun som Juliane. Har vært innom tanken på om det kan være en opplysning ifht. det. Mvh Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet November 20, 2021 Del Skrevet November 20, 2021 Mitt forslag: [s[e] f[øde]b[oke]n paa Bogstavet J [J for Julie] J[ournal] No. 47 f] Richard Johan Natvig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne Wikran Skrevet November 20, 2021 Forfatter Del Skrevet November 20, 2021 Tusen takk for svar! Skal undersøke det nærmere. Mvh Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå