Gå til innhold
Arkivverket

Til Lars Øyane - Owe Samuelsen Bugge

Ivar Moe
 Del

Recommended Posts

Hei

Jeg mener å ha sett at du etterlyste Owe i ett innlegg her uten at jeg finner det igjen i farten.

Owe er ihvertfall å finne i Utrecht i 1762, derfra han som lengstlevende gjør krav på boet etter Samuel Bugge, luitenant en Karin Kristine Nitter

om verklaring af te leggen na overlyden van vader of moeder
Samuel Bugge, luitenant en Karin Kristine Nitter,
wonende te Bergen in Noorwegen, dat hy de
langstlevende van zyn ouders in het rustige bezit van de
nalatenschap zal laten en na overlyden van langstlevende zyn
persoon in het sterfhuis te representeren

https://www.openarch.nl/hua:609C5BBB-4A0E-4642-E053-4701000A17FD

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Ivar Moe said:

Jeg mener å ha sett at du etterlyste Owe i ett innlegg her uten at jeg finner det igjen i farten.

Er det dette tru?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #3:

Hjarteleg takk til Ivar for eit spennande og interessant innlegg, og takk til Jostein for oppfølgjing!

Under omtalen av Nitterætti på Gjestgjevargarden Valaker lille i band XI av bygdebokserien for Luster harv me publisert følgjande avsnitt:

~~~~~~~~~~~~~

Karen Kirstine Christensdotter Nitter, f. {i Hafslo} kring 1705,

Karen Nitter gifte seg i Hafslo 21.8.1726 med Samuel Oveson Bugge frå Bjørset i Jølster.  Han var son av sekondløytnant Ove Christiansen på Bjørset, opphavleg frå Bergen, og kona Barbro Daniels-dotter Bugge frå Jølster og vart døypt i Jølster 4.3.1699.  Samuel Bugge var òg militæroffiser.  Han tok til som kaptein ved første Bergenhusiske nasjonalinfanteriregiment og budde på Leikanger til han 5.3.1731 vart utnemnd til fenrik ved Bergens festings frikomapani og flytte til Bergen.  Han vart 18.7.1736 sekondløytnant og 17.10.1738 premierløytnant same stad, men fekk avskil 22.9.1762.  Samuel og Karen flytte visstnok i 1762 til Strusshavn på Askøy der dei sidan budde levetidi ut.  Samuel Bugge vart gravlagd på Askøy 9.6.1777, medan Karen Nitter vart gravlagd same staden 4.6.1779.  Dei fekk tre born i lag:

a. Ove Samuelson Bugge, døypt i Leikanger 6.4.1727, d. i ung alder.

b. Barbro Marie Samuelsdotter Bugge, døypt i Leikanger 28.8.1729, vart gravlagd i Bergen 3.6.1739.

c. NN Samuelson/-dotter Bugge, f. i Bergen ?.6.1733, vart gravlagd i Bergen 19.6.1733, ein dag gamal.

~~~~~~~~~~~~~

Lagnaden til sonen Ove er altso heilt ukjend, men takk vera Ivar veit me no at Ove framleis levde i Utrecht i Holland i 1762.  Eg reknar ikkje med at fleire opplysningar vil dukka opp om Ove etter 1762, men eg ville sjølvsagt vorte svært so glad om noko meir skulle finst!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en Hans Danielsen Bugge som jeg ikke klarer og plassere. Kan han være sønn av prest Daniel Hansen Bugge i Leikanger ?

Jeg lager et nytt innlegg om denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider