Torhild Shirley Skrevet Desember 14, 2021 Del Skrevet Desember 14, 2021 (endret) De vedlagte filene inneholder noen ord jeg sliter med. Ordene er understreket i rødt. I Dok 1 tror jeg det står Tanten væte, men det henger ikke på greip. Tror kanskje Tanten skal være Tanken, men hva er neste ord? I Dok2 er ordet bys understreket. Har lett i alt jeg har av gamle or nye norske og danske ordbøker, men finner ingen ting som gir mening. All hjelp mottas med takk. Endret Desember 14, 2021 av Torhild Shirley Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Desember 14, 2021 Del Skrevet Desember 14, 2021 …lagde den Tanken væk… …maa blive lys… [her er det meininga som er viktig, ikkje ortografien😄] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torhild Shirley Skrevet Desember 14, 2021 Forfatter Del Skrevet Desember 14, 2021 Takk, Gunnar, det henger på greip Gunnar Sigdestad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå