Kristine Vad Skrevet Januar 3, 2022 Del Skrevet Januar 3, 2022 Hei. I alle år har det blitt snakka om ein beiterett-avtale som skal ha blitt inngått på gården vår. Eg ønsker å finne meir informasjon om dette og har leita blandt tinglysingane. Eg finn ein avtale, men ikkje mellom dei gardane det har vore snakk om. Er det berre ikkje tinglyst då, eller kan eg leite grundigare ein plass? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Januar 4, 2022 Del Skrevet Januar 4, 2022 Dette bør vere nemnt i grunnboka for bruket. Står det ikkje der, vil eg tenkje at tinglysing ikkje har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristine Vad Skrevet Januar 5, 2022 Forfatter Del Skrevet Januar 5, 2022 22 timer siden, Aase R Sæther - Gloppen skrev: Dette bør vere nemnt i grunnboka for bruket. Står det ikkje der, vil eg tenkje at tinglysing ikkje har skjedd. Takk for svar:) Veit du kor eller kven eg sjekker med for å vere heilt sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Januar 5, 2022 Del Skrevet Januar 5, 2022 (endret) Har du sjekka grunnboka? Endret Januar 5, 2022 av Aase R Sæther - Gloppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristine Vad Skrevet Januar 5, 2022 Forfatter Del Skrevet Januar 5, 2022 Ja, og eg greier ihvertfall ikkje finne det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristine Vad Skrevet Januar 5, 2022 Forfatter Del Skrevet Januar 5, 2022 45 minutter siden, Kristine Vad skrev: Ja, og eg greier ihvertfall ikkje finne det der:) Eg trur eg fann noko no:) Aase R Sæther - Gloppen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts