Gå til innhold
Arkivverket

Protokoller for underholdsbidrag hos amtmann

Eli Ulvestad
 Del

Recommended Posts

Eg har vore i kontakt med Arkivverket for å få tilsendt ein såkalla resolusjon frå ei over 100 år gamal bidragssak. Dei har dessverre ikkje kapasitet til å hjelpe meg, og ber meg undersøkje sjølv. Problemet mitt er at eg ikkje veit kvar eg evt kan finne dette. Det gjeld ein resolusjon frå Romsdals amt frå 1908. Er det nokon som kan hjelpe meg med opplysningar om kvar eg kan søkje etter dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til brukerforumet!

Det er fint hvis du kan endre til fullt visningsnavn, se:  https://www.digitalarkivet.no/content/1144/endre-visningsnavn.  

Romsdalen amt er dagens Møre og Romsdal fylke. Da vil selve bidragssaken kunne finnes I Arkivverket/Statsarkivet i Trondheim. Jeg regner med at du har vært i kontakt med Arkivverket via en henvendelse? Har de henvist til denne veiledningen? Kanskje den kan hjelpe deg litt videre?

www.arkivverket.no/dokumentasjon/farskap-og-adopsjon/bidrag?q=bidrag#!#step-hva-vil-du-finne-ut 

Det hadde vært fint med litt flere opplysninger fra selve resolusjonen - hvis det er ok for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2022 den 23.43, Grethe Flood skrev:

Hei og velkommen til brukerforumet!

Det er fint hvis du kan endre til fullt visningsnavn, se:  https://www.digitalarkivet.no/content/1144/endre-visningsnavn.  

Romsdalen amt er dagens Møre og Romsdal fylke. Da vil selve bidragssaken kunne finnes I Arkivverket/Statsarkivet i Trondheim. Jeg regner med at du har vært i kontakt med Arkivverket via en henvendelse? Har de henvist til denne veiledningen? Kanskje den kan hjelpe deg litt videre?

www.arkivverket.no/dokumentasjon/farskap-og-adopsjon/bidrag?q=bidrag#!#step-hva-vil-du-finne-ut 

Det hadde vært fint med litt flere opplysninger fra selve resolusjonen - hvis det er ok for deg. 

Takk for svar! Ja, arkivverket henviste meg til denne rettleiinga, men utfordringa er at eg ikkje finn kjelda eg kan søkje i. Det er eg på leit etter er ein resolution frå Romsdals amt frå mars 1908, der min tippoldefar Andreas blei pålagt eit underholdsbidrag til kona og barna, som han hadde reist frå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider