Inger Hansson Skrevet Januar 6, 2022 Del Skrevet Januar 6, 2022 Jag har tidigare efterlyst Maria Lisa Nilsdotter född i Sverige(Nössemark)28/3 1822.Fick svar någon hittade henne i Aremark 1847.Är det någon som kan hjälpa mig se var hon dog?Tyckte jag såg någonstans att hon var i Oslo men är ej säker.Tror inte hon hade barn.Tacksam för hjälp,hittar inte i Norska kyrkböcker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grethe Flood Skrevet Januar 6, 2022 Del Skrevet Januar 6, 2022 (endret) Jeg legger inn lenke til en tidligere tråd, selv om det ser ut som den handler mest om broren hennes: Endret Januar 6, 2022 av Grethe Flood Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grethe Flood Skrevet Januar 6, 2022 Del Skrevet Januar 6, 2022 Her er en tråd til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger Hansson Skrevet Januar 7, 2022 Forfatter Del Skrevet Januar 7, 2022 17 timer siden, Inger Hansson skrev: Jag har tidigare efterlyst Maria Lisa Nilsdotter född i Sverige(Nössemark)28/3 1822.Fick svar någon hittade henne i Aremark 1847.Är det någon som kan hjälpa mig se var hon dog?Tyckte jag såg någonstans att hon var i Oslo men är ej säker.Tror inte hon hade barn.Tacksam för hjälp,hittar inte i Norska kyrkböcker! Ps ibland står det att hon är född i Nössemark och döpt i Trankil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå