Gå til innhold
Arkivverket

Skifte etter Elling Pederson og Dorte Anfinnsdtr i 1705

Anne Marie Bøtun Øyri
 Del

Recommended Posts

https://media.digitalarkivet.no/view/24155/117

Elling Pederson skreiv seg visstnok Lien. Det er ofte ei forenkling av gardsnamnet Hatleli i Fresvik i Sogn. Skrifta i dette skiftet klarer eg ikkje tyda, men håpar einkvan er betre enn meg til det.

Det eg lurer på er sjølvsagt om desse to personane er frå Hatlelid (Lien) i Fresvik og om det er arvingar eller slekt nemde i skiftet. I ætteboka er desse to ikkje nemde, så enten er dei utegløymde eller dei ikkje er frå Fresvik. 

Takksam viss nokon kunne hjelpa meg her.

Mvh

Anne Marie B Øyri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker:

Skifteretten ser ut til å være satt i Legangers gield, og den var . . .  forsamlet paa Lien at Skiftte eftter udj herren hen Sofved Sl: Elling

Pedersen og Dorethe andfinds Datter imellem deris eftter Lefvende

Børn, Andfind, Barbra, Søynefve, Aagaate og Britta

Ellings Søn og Døttre, paa Børnes Veigne Otte(?) fretteland(?),

og Hermund pederss.

Mvh

Endret av Even Stormoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par sider videre står det:

For disse u-myndige Børn, er til satte at være for

myndere deris næste Slægt. For Sønen Andfind

er Andfind hauchen(?) [Hanssen?];

For døtrene: Olle Borlaug, Andfind Stockebøe, Otte fretland og Hermund pedersen.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byrjar å lura på om det er gardar i bygdene rundt her i Sogn som blir kalla Lien? 

Borlaug er frå Feios, Stockebøe er frå Vik, Fretland Lærdal?. 

Men sjølvsagt kan desse to personane også vera innflytte frå andre bygder og det forklarar etternamna til formyndarane.

Anfind Hauchen kan kanskje vera Haukenes? Finn ein Amund eller Oddmund Haukenes  rundt 1700 på garden Haukenes i Fresvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider