Eileen Ravdal Skrevet Januar 25, 2022 Del Skrevet Januar 25, 2022 Har funnet vielse på det jeg tror kan være mine tippoldeforeldre: https://media.digitalarkivet.no/view/8851/197 Inngang 5 Fant det på søk i digitalarkivet, men er usikker på om det er rett, og om alt er med? Klarer ikke selv tyde det. Både ektepar, føde/oppholdssted, fødselsdatoer og foreldres navn. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif B. Mathiesen Skrevet Januar 25, 2022 Del Skrevet Januar 25, 2022 (endret) 5.|Juni 2 | Ungkarl og Skredder Anders Pedersen Topbakken | Ihrstadeie | 31 1/4 (år) | (far) Peder Andersen, ??????? Pige og Hmddr. Maria Thorkildsdr. ibd (samme adresse)| Blehstadeie i Vang | 24(år)| (far) Torkild Torkildsen Endret Januar 25, 2022 av Leif B. Mathiesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Januar 25, 2022 Del Skrevet Januar 25, 2022 Jeg leser dette slik: 5.| Juni 2. | Ungkarl og Skrædder Anders Pedersen Topbakken og Pigen hmdr. Maria Torkildsdr. ibidem | IhrstadEie /Blikstad Eie, Vang | 31 1/4 /24 | Jeg synes du har tolket det bra, Leif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eileen Ravdal Skrevet Januar 25, 2022 Forfatter Del Skrevet Januar 25, 2022 Tusen hjertelig takk begge to ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå