Gå til innhold
Arkivverket

Edvard Johanson Liljedahl

Odd Tore Moen
 Del

Recommended Posts

Hei,

Har så langt fått meget god hjelp her i forumet mht Alf Olsen Loven sine etterfølgere.

Nå er eg komen over til hans svigerdatter Anna Hauglum Holum frå Leikanger.

Anna blei gift med Alf Olsen Loven sin sønn (Gjert Loven).

Eg har funnet med god hjelp frå Jostein Stokke og Leikanger bygdebok II som følger :

Anna Holum blei fødd 1884 ( Holum 132 bygdebok)

Far til Anna Holum heiter Jens Jensson Holum f 1856 ( Holum 132 )

Så videre, Far til Jens Jensson Holum heiter : Jens Larsson Slinde (Holum 104 )

Mangler dåp/fødselattest/papir på Jens Jensson Holum - Var han fødd i Sogndal eller i Slinde ?

Så kjem det interessante her,

Kona til Jens Jensson Holum heiter Gjertrud Johanna Edvardsdotter fødd 1831 ( Halland 94a - Leikanger bygdebok)

Blei Gjertrud fødd i Vik eller Halland ?

Fordi Gjertrud sin far heiter Edvard Johanson Liljedahl f 1803 i Vik i sognstår det. ( Halland 94 )

Er det noko fødsel/dåps-attestasjoner på disse ?

Edvard Johanson Liljedahl var gift med Anna Andersdotter Skjørvo og ho blei fødd 1807 i Vik i sogn

Herifrå har eg kun referanser på MyHeritage,og det spriker voldsomt på preferanser her.....

Det som videre er interessant er at far til Edvard Johanson Liljedahl heiter Johan Benjamin Liljedahl fødd 1775 i Vik i sogn

Deretter har eg landa på Apollonius Liljedahl fødd 1734 i Helsingør  blir bestefar til Edvard Johanson Liljedahl.

Mangler gode preferanser på dette,så dei siste leddene er blitt observert på MyHeritage.

Finnes det andre gode dokumentasjoner/referanser på leddene her ?'

Imøteser gode svar frå dere.

Med helsing

Odd Tore Moen

tlf 977 93 794

Endret av Odd Tore Moen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Odd Tore Moen skrev:

Hei,

Har så langt fått meget god hjelp her i forumet mht Alf Olsen Loven sine etterfølgere.

Nå er eg komen over til hans svigerdatter Anna Hauglum Holum i Leikanger. Ho blei gift med Gjert Loven (son til Alf Olsen Loven)

Eg har funnet med god hjelp frå Jostein Stokke og Leikanger bygdebok II som følger :

Så videre, Far til Jens Jensson Holum heiter : Jens Larsson Slinde (Holum 104 )

Mangler dåp/fødselattest/papir på Jens Jensson Holum - Var han fødd i Sogndal eller i Slinde ?

Så kjem det interessante her,

Kona til Jens Jensson Holum heiter Gjertrud Johanna Edvardsdotter fødd 1831 ( Halland 94a - Leikanger bygdebok)

Blei Gjertrud fødd i Vik eller Halland ?

Fordi Gjertrud sin far heiter Edvard Johanson Liljedahl f 1803 i Vik i sognstår det. ( Halland 94 )

Er det noko fødsel/dåps-attestasjoner på disse ?

Edvard Johanson Liljedahl var gift med Anna Andersdotter Skjørvo og ho blei fødd 1807 i Vik i sogn

Herifrå har eg kun referanser på MyHeritage,og det spriker voldsomt på preferanser her.....

Det som videre er interessant er at far til Edvard Johanson Liljedahl heiter Johan Benjamin Liljedahl fødd 1775 i Vik i sogn

Deretter har eg landa på Apollonius Liljedahl fødd 1734 i Helsingør  blir bestefar til Edvard Johanson Liljedahl.

Mangler gode preferanser på dette,så dei siste leddene er blitt observert på MyHeritage.

Finnes det andre gode dokumentasjoner/referanser på leddene her ?'

Imøteser gode svar frå dere.

Med helsing

Odd Tore Moen

tlf 977 93 794

@Jostein Stokke

Endret av Odd Tore Moen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Matthias Kolberg skrev:

Gjertrud Johanne Edvardsdatter er født 5.9.1831, døpt i Leikanger

SAB, Leikanger sokneprestembete, SAB/A-81001Ministerialbok nr. A 6, 1810-1838, s. 188
Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070511630643

Hei Matthias, der fekk eg stadfestet dette. Tusen takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er Edvard Johansen Liljedahl på FamilySearch https://www.familysearch.org/tree/person/details/GZBD-1VD

Det ser ut som om det liggr en god del kilder inne her, uten at jeg skal si noe om kvaliteten på dem. Jeg har ikke sjekket disse, men muligens du kan finne noen gode referanser til kilder for Familien Liljedahl her. Vær klar over at FamilySearch ikke er en primærkilde, men det kan ligge gode primærkilder der inne (som nok bør sjekkes, det kan godt skje at det er feil avskrift, særlig når ting blir litt eldre).

Her er forøvrig en biografi om Apollonius Liljedahl https://www.allkunne.no/framside/biografiar/apollonius-liljedahl/1898/77968/

Endret av Per.H.Skaug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Odd Tore Moen said:

Hei,

Nå er eg komen over til hans datter Anna Hauglum Holum i Leikanger.

Hei Odd Tore,

det ser ut som om du skriver her at Anna Holum er datter til både Alf Olsen Loven og Jens Jensson Holum. Det kan jo ikke stemme, eller er det noe jeg misforstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Per.H.Skaug skrev:

Hei Odd Tore,

det ser ut som om du skriver her at Anna Holum er datter til både Alf Olsen Loven og Jens Jensson Holum. Det kan jo ikke stemme, eller er det noe jeg misforstår?

Hei, sjølvsagt så har du rett . Ho er datter til Jens Jensson Holum,men blei gift med Gjert Loven (Alf Olsen Loven sin sønn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste Liljedahl som jeg har funnet til nå er: Johan Lilljendahl, f. omkring 1. mai 1697, død 1. mai 1769 av feber, 72 år gammel i Feringtofta. Gravlagt 7. mai 1769. Nemnd som Tregardmäster av Nÿbÿ i 1721 (hagebruksmester ell.l.), også nevnt som det da han døde. Johan gifte seg 1. gang i 1721 (Dom 18 på Trin:) ved Bosjøkloster kirke med Abbela Christina Hansdott. af Nÿbÿ, dotter av Hans Nällsson. Hun døde i 1722 og ble gravlagt fredag 20. juli 1722 ved Bosjøkloster kirke.

Gift 2. gang med Bengta Mattisdotter (hun var i live i 1764, da hun holdt barnebarnet Nils Mattiasson ved dåpen i Faringtofta). Ved ett bryllup i Färingstofta 7. oktober 1756 er hun kalla Bengta Mattsdotter. Sønnen Apollonius har kalla henne Benthe Mattisdatter Draabye, i noe han skrev i en bok om slekta. 

Disse fikk 9 barn, mellom disse Apolonius født 23. januar 1734, døpt ved Bosjökloster 3tia Dom: Post epiphan: 1734. 

Endret av Svein O. Tislevoll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Svein O. Tislevoll skrev:

Eldste Liljedahl som jeg har funnet til nå er: Johan Lilljendahl, f. omkring 1. mai 1697, død 1. mai 1769 av feber, 72 år gammel i Feringtofta. Gravlagt 7. mai 1769. Nemnd som Tregardmäster av Nÿbÿ i 1721 (hagebruksmester ell.l.), også nevnt som det da han døde. Johan gifte seg 1. gang i 1721 (Dom 18 på Trin:) ved Bosjøkloster kirke med Abbela Christina Hansdott. af Nÿbÿ, dotter av Hans Nällsson. Hun døde i 1722 og ble gravlagt fredag 20. juli 1722 ved Bosjøkloster kirke.

Gift 2. gang med Bengta Mattisdotter (hun var i live i 1764, da hun holdt barnebarnet Nils Mattiasson ved dåpen i Faringtofta). Ved ett bryllup i Färingstofta 7. oktober 1756 er hun kalla Bengta Mattsdotter. Sønnen Apollonius har kalla henne Benthe Mattisdatter Draabye, i noe han skrev i en bok om slekta. 

Disse fikk 9 barn, mellom disse Apolonius født 23. januar 1734, døpt ved Bosjökloster 3tia Dom: Post epiphan: 1734. 

Hei, dette var interessant 🙏

Har du kilder til den boka han skrev om slekta ?

det hadde vore artig.

Tusen takk for flotte opplysninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Per.H.Skaug skrev:

Her er Edvard Johansen Liljedahl på FamilySearch https://www.familysearch.org/tree/person/details/GZBD-1VD

Det ser ut som om det liggr en god del kilder inne her, uten at jeg skal si noe om kvaliteten på dem.

Eg får ikkje sett det som skjuler seg bak lenka di, men merkeleg nok er det meste som står om denne familien på nettet korrekt (!) Der er mykje dokumentasjon og ei enorm etterslekt der fleire er engasjerte i både å skrive og rette. Eg er sjølv etterkomar etter gamle Johan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Odd Tore Moen skrev:

det hadde vore artig.

Sjå s. 7 i boka som Åsbjørg lenka til på nb.no

Der eksisterer også eit hefte om Liljedahls-slekta, forfattar Barman, men det kan eg ikkje sjå ligg på Nb - men det tilfører ikkje noko nytt i denne samanhengen, det er skrive på 1940-talet, og har litt svevande opplysningar om bakgrunnen til Apollonius.

Endret av Aase R Sæther - Gloppen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Odd Tore Moen skrev:

Hei, dette var interessant 🙏

det hadde vore artig.

Tusen takk for flotte opplysninger

Fekk kopier av nokre sider frå det heftet som Aase R. Sæther nemnde, frå ei dame frå Vik i Sogn, kona til Ole Liljedahl. Det som Apollonius skreiv om foreldra sine kan eg ikkje finna nett no. Må ha lagt det på feil plass sist eg såg på den slekta, men fant resten i ein stor bunke med ark, som eg har samla om nett den slekta. Men kan skriva om borna som eg fann då eg granska det, for nokre år sidan (Dette fant eg sjølve, då eg kjøpte meg tilgong på svenske kjelder for ei stund): Johan og Bengta fekk: a) Abbela Kirstine (Kirstina), f.1725 døypt ved Bosjøkloster. Døypt som nr. 6 i 1725 ca. Festo Purificars Maria (tidspunkt) Gravlagd 3t Söndagen efter 13 dag (?) i 1734. Det står: begrafs Trägarsmäst. dotter Abbela. b) Helena, f. 1727, døypt ved Bosjøkloster Feria 2 Pentecostes 1727, ho vart gift 7. okt. 1756 i Färingtofta med "Mästeren wid skräddare Handtwerket Olaus Wilelmson Hartelius (9. juni 1718 - 16. febr. 1790). Står at foreldrene til Helena var Trädgårdsmästaren Johan Liljedahl och Bengta Matts dotter i Färingtofta. Helena Liljedahl og Olaus var tipp, tipp, tipp oldeforeldre til ei dame fra Sverige, som da blir 7 menning til mor mi, og dei har fått utslag på 0,5 prosent (32,7 cm) delt DNA. Ser at ei til frå Liljedahl- slekta frå Vik også har fått utslaget. Eg har sjølve fått 0,3 prosent, og to av mine søsken også har fått litt. Jeg har rundt 0,8 på folk som er mine 6 menninger, så prosent på 0,5 for 7 menninger stemmer bra. 

c) Metta, f. 1729, døypt som nr.3 det året ved Bosjøkloster, Malmö len. Dom: Invocarit 1. søndag i fasten 1729, d) Efvart, f.1730, døypt ved Bøsjøkloster (omkring Dom 17 P. Trin: 1730, døypt som nr.16 det året, e) Evart, f.1731, døyp ved Bosjøkloster  Dom 20 p. Trin: 1731, f) Apollonius, f.23. januar 1734, døpt ved Bosjøkloster 3tia Dom: Post epiphan: 1734, g) Reinholt, f.1736, døypt som nr.2 det året ved Bosjøkloster, Dom: 2 Post Epiphan (Reinhult var fadder til Wilhelm Hartelius 15. mars 1759, son til Olaus Hartelius og Helena Liljedahl), h) Børje, f.1738, døypt ved Bosjøkloster 5 på Trinitatis 1738, han var nr.14 av dei som var døypte det året, i) Mattias, f.1740, døypt ved Bosjøkloster dom: i 1740 (barnet døpt rett før var på Dominica 8 Trinitatis og barnet rett etter på Dom 15 p. Trinitatis. Mattias døydde av "bröstfeber" i 1767 i Færingtofta 26 år og 6 - - - - gml. Trur det var den 11. juni. Mattias vart gift 4. des. 1763 i Färingtofta med Cissela Nilsesdotter, dei budde då i Färingtofta. Den 5. august 1764 fekk dei ein son: Nils, som vart døypt same dagen i Färingtofta, det er her det står at "Det var Trägårdsmästerens Joh: Liljedahls Hustrû Bengta Mattisdotter, som holt barnet. 

Endret av Svein O. Tislevoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider