Eileen Ravdal Skrevet Januar 30, 2022 Del Skrevet Januar 30, 2022 Noen som kan hjelpe meg å tyde hva som står nederst på venstre side; Povel (barn)? Står det også noen fødselsdato? https://media.digitalarkivet.no/view/9129/44343/28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Stormoen Skrevet Januar 30, 2022 Del Skrevet Januar 30, 2022 (endret) D : 5 Jun: Fest. Trin: ved Wing: Intr. Dom: 6p: Trin: Embret Pederson Schinderbol og Giertrud Pederd: B: Povel. Fadd: Arne Siverson Overud Siver Pederson Østbøe, Brede Gulbrandson Schandsgaarden, Olou Berger Giorgaardens(?) qvd. Pige Anne Olsd: Østbøe Så da tror jeg dåpsdagen er 5. juni. Datoen til venstre er introduksjonen. Ingen fødselsdato nevnt. Mvh Endret Januar 30, 2022 av Even Stormoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eileen Ravdal Skrevet Januar 31, 2022 Forfatter Del Skrevet Januar 31, 2022 11 timer siden, Even Stormoen skrev: D : 5 Jun: Fest. Trin: ved Wing: Intr. Dom: 6p: Trin: Embret Pederson Schinderbol og Giertrud Pederd: B: Povel. Fadd: Arne Siverson Overud Siver Pederson Østbøe, Brede Gulbrandson Schandsgaarden, Olou Berger Giorgaardens(?) qvd. Pige Anne Olsd: Østbøe Så da tror jeg dåpsdagen er 5. juni. Datoen til venstre er introduksjonen. Ingen fødselsdato nevnt. Mvh Tusen hjertelig takk 🙂 Even Stormoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå