Gå til innhold
Arkivverket

Molaupsulykka 24.-25. november 1971 - rapportering fra lensmann og politikammer til departementet

Recommended Posts

Hei. 

Eg er i gang med eit forsknings/dokumentasjonsprosjekt som skal munne ut i ei bok. 

Det gjeld ei skredulykke i Molaupsfjella i 1971.  Eg er pårørande til to av dei som var i ulykka og elles lokalhistoriker. 

SPØRSMÅL 1)

Lensmann John Riise i Ørsta kommune skriv to dagar etter hendinga:  "Det skal i allefall departementet få skikkeleg beskjed om når eg avgir min rapport”. ". 

Politioverbetjent Trond Trondsen frå Ålesund politikammer har også sagt at politikammeret skal lage rapport. Truleg blir denne avgitt av politimeister Bing. 

• Er det råd å finne desse i eit arkiv som tilhøyrer Justisdepartementet frå den tida?

SPØRSMÅL 2:

Ålesund Røde Kors Hjelpekorps skal ha avgitt rapport til Røde Kors sentralt. 

Volda Røde Kors Hjelpekorps ved Sigurd Egset skal tilsvarande ha avgitt rapport til Røde Kors sentralt. 

• Har Røde Kors frå den tida avgitt sitt arkiv ? Eller er rådet å ta kontakt med Røde Kors sentralt?

Mvh. Eli Anne Tvergrov

91 305 405. 

Aktuelle lenker om arbeidet:
https://www.hjorundfjord.no/?komponent=statisk&statisk_id=167

https://www.smp.no/nyheter/reportasje/2021/11/19/Raset-i-Molaupsfjella-24835478.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ber alle brukarar om å ha både for- og etternamn med i visningsnamnet sitt. Bruksanvisning for korleis endre visningsnamn:

https://www.digitalarkivet.no/content/1144/endre-visningsnavn

Arkivportalen er nettstaden der vi forsøker etter beste evne å få tilgjengeleg gjort katalogar over alle arkiva vi (og andre avleveringsinstitusjonar) har oppbevart. Ved søk der på «Røde kors»  ser vi at Arkivverket (ved Riksarkivet) har mottatt materiale frå Røde kors sentralt i den aktuelle perioden. For Volda og Ålesund ser det ut til at du må kontakte Røde Kors lokalt.

For å finne lensmanns- og politirapport kan du prøve å finne saksmappa i politiarkivet. Eg antar at Sunnmøre politikammer vil vere rett instans her. Om du finn saksmappa vil truleg denne innehalde rapportane. Om den er sendt vidare til justisdepartementet, vil dette framgå av arkivet. For oppslag i arkivet, og altså få lokalisert mappa med eventuelle rapportar, må du benytte skjema.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider