Bjørn Piro II Skrevet Januar 31, 2022 Del Skrevet Januar 31, 2022 Tidligere fikk jeg alltid varsel i form av email når det kom svar på mine innlegg. Til tross for at jeg har trykket på "knappen" om at varsling er ønskelig (med blå skrift) skjer det ingen ting. Dette er veldig irriterende. Antagelig er det vel jeg som har gjort noe galt, men hva skjønner jeg ikke! Veldig fint om jeg kunne få svar på problemstillingen. Takker på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Piro II Skrevet Januar 31, 2022 Forfatter Del Skrevet Januar 31, 2022 Jeg må korrigere meg selv. Jeg trykker ikke på knappen hvis den i utgangspunktet står med blå farge, men er feltet i grått gjør jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Januar 31, 2022 Del Skrevet Januar 31, 2022 (endret) Du skal ikke behøve å trykke (i innlegget) dersom du har stilt inn for at du alltid ønsker melding om svar i tråder du deltar i. Se under Generelt: https://forum.arkivverket.no/notifications/options/ Denne standardinnstillingen fanger ikke opp tidligere innlegg. For å få melding om nye svar her, må en trykke Følg dette på høyre side over første innlegg i tråden. Endret Januar 31, 2022 av Anne-Lise Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Januar 31, 2022 Del Skrevet Januar 31, 2022 Se også innlegget her, (som ble nødvendig å skrive etter at all kobling mellom bruker og tidligere innlegg ble nullet ut ved en forumprogramoppdatering.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts