Gå til innhold
Arkivverket

Søke i Arkivportalen

Recommended Posts

Hei,

Kan dere kanskje hjelpe meg med å finne et dokument fra Riksantikvaren i Arkivportalen?

Jeg brukte ikke Arkivportalen før, å klarer meg ikke å finne et dokument som jeg trenger å bestille.

Dokumentnummer i eArchive som Rikantikvaren bruker er: 200100554-14, Taubaneanlegget fra Adventdalen til Skjæringa - Longyearbyen - Vedtak om fredning med hjemmel i SML § 39, 1. ledd, punkt c. Der ligger et kart som vi i Riksantikvaren har digitalisert i svart-hvite, men jeg trenger i farge og ønsker å skanne det i Riksarkivet.

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er avlevert et par papirarkiv fra Riksantikvaren (S-6224 og XRANTI 5000). Imidlertid er disse arkivene blitt trekt tilbake fra Arkivportalen og befinner seg kun i vår interne katalog ASTA. For videre korrespondanse om bestilling fra disse arkivene kan du bruke dette skjemaet:

https://www.arkivverket.no/tjenester/skanningfv#!/form/0 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.