Tor Fjærgård Skrevet Februar 6, 2022 Del Skrevet Februar 6, 2022 Min far, Evald Fjærgård f07.01.1915, var i militæret i 1940. Han fikk tildelt deltagermedalje etter krigen. Mine foreldre snakket lite om krigen, jeg har derfor ikke særlig kunnskap om denne delen av familiens historie. Da mine barn og barnebarn spør meg om dette har jeg derfor ikke noe svar. Ønsker derfor å spørre om det er mulig å få innsikt i dette i Riksarkivet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Terje Nomeland Skrevet Februar 6, 2022 Del Skrevet Februar 6, 2022 1 time siden, Tor Fjærgård skrev: Min far, Evald Fjærgård f07.01.1915, var i militæret i 1940. Han fikk tildelt deltagermedalje etter krigen. Mine foreldre snakket lite om krigen, jeg har derfor ikke særlig kunnskap om denne delen av familiens historie. Da mine barn og barnebarn spør meg om dette har jeg derfor ikke noe svar. Ønsker derfor å spørre om det er mulig å få innsikt i dette i Riksarkivet. Les her: https://www.arkivverket.no/utforsk-arkivene/andre-verdenskrig/han-far-var-med-pa-noe-under-krigen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå