Gå til innhold
Arkivverket

Når emigrerte Helga Marie til USA?

Reidar Olav Meling
 Del

Recommended Posts

Helga Marie Hansdtr. Fylkesnes, f. 1879 i Finnås prestegjeld, fekk i året 1900 ein gut, Hans Christian. Som far står oppført Karl Johan Pedersen frå Vestre Moland. Han veit me no ein del om. Men same året blei Helga Marie gift i Haugesund med Kornelius Nilsen Førland, han fødd i Stavanger i 1875. Me trur jo at dei emigrerte saman. Iallfall kom Helga Marie aldri tilbake til gamlelandet, ho døydde visstnok i Duluth, Minnesota, i 1964. Men når emigrerte Helga Marie, kan nokon der ute hjelpa meg med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange, mange takk, Carl, - det var jo litt forbausende. Då veit me at Helga Marie har hatt minst 3 barn i sitt ekteskap med Cornelius. Dei kalla seg vel Nelson etter at dei kom til USA, - kanskje? Då er det vel rimeleg at ein eller fleire av desse barna har etterkommarar i USA idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Reidar Olav Meling skrev:

Mange, mange takk, Carl, - det var jo litt forbausende. Då veit me at Helga Marie har hatt minst 3 barn i sitt ekteskap med Cornelius. Dei kalla seg vel Nelson etter at dei kom til USA, - kanskje? Då er det vel rimeleg at ein eller fleire av desse barna har etterkommarar i USA idag.

Ja, det vil jeg tro. I 1930 census står alle som "Nelson", unntatt sønnen Nils som står som "Forlan":

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X3DF-WPG

Her er vel Nils i 1940, gift med 3 barn:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:KSVZ-GW7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva skal ein seia? Utruleg kva du finn, Carl! Det er vel rimeleg å tru at dei fleste av desse barnebarna er i live idag. Eg har berre ein indirekte relasjon til desse personane, men eg kjenner folk som kan vera svært interessert i denne informasjonen, - så mange takk for det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider