Gå til innhold
Arkivverket

Til Lars Øyane - Er ikke denne Torbjørn Knudsen "din" - I såfall et fint bilde i bygdeboka ?

Ivar Moe
 Del

Recommended Posts

Innlegg #2:

Hjarteleg takk til Ivar for nytt spennande innlegg!

Jau, eg kjenner til eit par av desse karane:

c. Torbjørn, kjend som Torbjørn Knutsen, døypt i Luster 24.9.1778, flytte likeins til Bergen med foreldri, men fór kring 1799 som matros til Altona i Niedersachsen, Tyskland.  Han kom sidan heimatt, men miste livet som sjømannssoldat i krigen ved Alvøen 16.5.1808.  Han var ugift.

Han er anført under gnr. 37, Åsen i Luster, og dessutan

John Larsson, døypt i Hafslo 24.9.1781,

John Beum flytte kring 1800 til Bergen der me finn han att som matros.  Han budde i Søndre Steinkjeldersmug, men miste livet som sjømannssoldat i krigen ved Alvøen 16.5.1808.  Han var ugift.

som me finn att under gnr. 148, Moe i Hafslo!

Dei andre kjenner eg ikkje til...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en Napoleon kriger med navn Andreas Ols Nyegaard 

Han ble utskrevet fra Bergens Distrikt. 

Udskrevet til tjeneste på det franske orlogsskib "Dantzick" ved floden Schelde ved Holland den 18. juni 1808 under nr. 594. Afgået til København den 23. maj 1813.

Jeg finner ingen i Bergen som kan passe, kan han være fra Nygård i Luster ?

Det står desverre hverken alder eller bosted, men trolig var han mellom 20 og tredve år da han ble utkommandert i 1808.

Her er hele lista 

http://www.detstorebedrag.com/sog/

Mvh

Ivar

Endret av Ivar Moe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #6:

Hjarteleg takk til Dag og Ivar for nye spennande innlegg!

Eg har faktisk to personar med namn Anders Olson Nygaard, brør frå Nygård på Hafslo, men dei er båe gjort rede for og kan neppe ha vore soldatar i 1808.  Den eldste av dei, Anders Olson Nygaard (1777-1864) var lærar i heimbygdi og gift gardbrukar på den tidi det her er tale om.  Broren var 20 år yngre...

Thore Olson Nygaard er eit heilt ukjent namn hjå meg!

Eg er glad for at du kjem med slike detaljar, Ivar, ofte kan det vera nye og svært nyttige og spennande opplysningar som dukkar opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Arkivverket - Renathe-Johanne Wågenes locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.