Gå til innhold
Arkivverket

Finne eldre diplomoppgave

Herman Ljosland
 Del

Recommended Posts

God dag!

Etter kontakt med NTNU, ble jeg henvist i denne retning.

Jeg er ute etter å finne en eldre diplomoppgave gjort ved NTH/NTNU i 1996.

Mer spesifikt er det snakk om "Miljøgifter i marine organismer. Gradient- og profilanalyse av PCB, OCS
og HCB i sandflyndre og taskekrabbe langs Skagerrakkysten" 
av Håkon Ljosland (1996)

Hvordan skal jeg gå frem for å finne denne, om den finnes i arkivet?

På forhån, takk for hjelpen!

-Herman Ljosland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Herman Ljosland skrev:

Etter kontakt med NTNU, ble jeg henvist i denne retning.

Jeg er ute etter å finne en eldre diplomoppgave gjort ved NTH/NTNU i 1996.

Mer spesifikt er det snakk om "Miljøgifter i marine organismer. Gradient- og profilanalyse av PCB, OCS
og HCB i sandflyndre og taskekrabbe langs Skagerrakkysten" 
av Håkon Ljosland (1996)

Hvordan skal jeg gå frem for å finne denne, om den finnes i arkivet?

Eg er ikkje Arkivverket...

Eg kan ta feil - men eg må medgje at eg tvilar på at Arkivverket har fått overlevert diplomoppgåver frå NTNU.

Det er meir nærliggande at dei er arkiverte i eit instituttarkiv eller ved NTNU-biblioteket.

Det mest trulege er at dei er plasserte meir og mindre usorterte i arkivkasser einkvanstad på NTNU sitt område på DORA,

anten som institutt-arkivert eller i biblioteksmagasin.

Det er også mogeleg at oppgåvene står oppstillte på ei hylle på eit arkivrom der ikkje nokon har vore på 15 år ...

Instituttet er heilt sikkert forlengst omorganisert - kanskje i fleire omgongar, kanskje flytta fysisk nokre gongar,

og dei som visste noko kan ha gått av med pensjon eller fått andre oppgåver.

Du seier ikkje kven eller kvar du har spurt - men dei har truleg ikkje heilt visst kvar dei skal leite  - eller visst at om dei skulle leite,

hadde det gått med meir tid enn dei kunne bruke på det.

Det er eit par ting du må/bør finne ut for å auke sannsynet for å finne noko.

- kva heitte instituttet?   Utan denne opplysninga trur eg du kan gløyme å finne noko.

- kven var rettleiar(ar)?

- er du sikker på at det var ei "diplomoppgåve"? (dvs. masteroppgåve ved sivilingeniørstudiet; det som var NTH til 1995)

Eit mogeleg alternativ er Institutt for bioteknologi (danna i 1986 ved samanslåing av Institutt for marin biokjemi (1950-74: Institutt

for tang og tareforskning) og Institutt for teknisk biokjemi; det eine kom frå NLHT/AVH og det andre frå NTH).

Eit anna alternativ er naturmiljø-studiet (usikker på instituttnamnet, noko med "kjemi") - men det var ved AVH, og då ville det

vere "masteroppgåve". (Eiliv Steinnes var professor i faget).

Du har sikkert freista å finne forfattaren ...

Endret av Ivar S. Ertesvåg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok...   då må du høyre med Institutt for bioteknologi og matvitskap,  https://www.ntnu.no/ibt

Til "oppmuntring" kan eg seie at instituttet har flytta minst tre gongar sidan 1996, og at

det ikkje er så mange tilsette som har vore der så lenge ... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider