Gå til innhold
Arkivverket

Borgarbok for Bergen 1600-talet - hjelp til oppslag? - Nagel, Jung og Høyer


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg freistar å sjekka tre borgarskap i Bergen på b1600-talet.  Kan nokon hjelpa meg?

 

Søren Berntson NAGEL - fødd i Hafslo kring 1645 - skal ha teke borgarskap i Bergen kring 1670/80, som han skal ha sagt opp i 1688.

 

Fredrik JUNG - som døydde i Bergen kring 1683 - skal òg ha vore borgar i Bergen.

 

Asmus HØYER - som døydde i Bergen før 1672 - svigerfar til dei to føregåande, var truleg òg borgar i Bergen.

 

Er det elles nokon som har kjennskap til Fredrik JUNG og/eller Asmus HØYER - farsnamn, yrke?  Yrke ogso til Søren NAGEL?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lars E. Øyane skrev:

Asmus HØYER - som døydde i Bergen før 1672 - svigerfar til dei to føregåande, var truleg òg borgar i Bergen.

 

Verditakster 1645 for Bergen

https://www.digitalarkivet.no/view/199/pt00000000117300

https://www.digitalarkivet.no/view/197/ot00000000089676

 

 

 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #6:

 

Hjarteleg takk til Grethe for kjappe og spennande svar!

 

Det er godt nytt å vita at borgarbøkene for Bergen no ligg føre i søkberr form.  Det må ha skjedd ganske nylig?

 

Men eg er vonbròten over at borgarbøkene ikkje inneheld alle dei namni som eg hadde forventa å finna...

 

Særleg gjeld dette Søren Berntson Nagel.  Kan han alternativt ha fått borgarskap i ein annan by?  Finst det ei liste over alternative stadar i Noreg der ein kunne få borgarskap?

 

Ein annan person eg har vore på leiting etter, er kjøpmann Jacob Grotjohan i Bergen.  Men han var fødd i Tyskland, so kanskje fekk han borgarskap der før han kom til Noreg?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #9:

 

Hjarteleg takk til Mathias og Ivar for nye innlegg!

 

Eg er imponert over deg, Ivar, at du fann Asmus Høyer.  Dei var tydeleg ikkje so nøye på stavingi av namni den gongen...

 

Kanskje du greier finna Søren Berntson Nagel og Jacob Grotjohan òg??

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.